Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 2016 BMW 520 Automat Navi Climatronic

46 900 PLN
BMW
Seria 5
2016
diesel
190 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2016
Przebieg 139 300 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Brązowy perłowy
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 520 Automat Navi Climatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
226 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,0 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 907 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
8,4
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Auto ciężkie, stabilne, kofortowe, bardzo wygodne, szerokie i długie, ciche, skrzynia biegów chodzi bardzo płynnie, napęd Xdrive to bajka. Nagłośnienie Harman Kardon gra rewelacyjnie. silnik 2.0, i Moc 190km wystarczy dla kogoś kto nie jest pasjonatem i nie szuka adrenaliny i dużych wrażeń. Niestety spalanie to minus - co prawda na autostradzie przy oszczednej jeździe i trybie eco wychodzi naprawde fajnie , przy max 120km/h spalanie w granicach 5,5l. przy jeżdzie 140km/h już 7l. Ale jazda po mieście na zimnym silniku po 10 km dziennie to u mnie spalanie w granicach 11 - 12 litrów. Pewnie latem osiągnę spalanie około 9,7l. - 10l. po mieście bo silnik szybciej się nagrzeje.
6,8
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Super auto ale jest to pierwszy samochód klasy premium w mojej karierze. Spalanie szału nie robi ale to nie małe lekkie auto wiec musi swoje spalić, na szczęście nie zmienia paliwa na hałas i czarny dym a na miłe wrażenia z jazdy. Jak potrzeba dynamiki wystarczy zmienić na tryb dynamiczny i nie jest źle. Z czasem mocy trochę brakuje ale zobaczymy jak zmienię na 530 d G31.
7,7
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Samochód ładny wygodny ma prawie wszystko czego oczekuje od tej klasy auta przy tej masie brakuje mu mocy, posiadałem wcześniej BMW E61 525 d i wrażenia z jazdy miałem lepsze głównie za sprawą silnika i spalanie było podobne Jeżeli zależy ci na frajdzie z jazdy to nie kupuj silnika R4 reszta jest ok

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5