Szukaj

BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 2002 BMW 5 Touring (E39) 530 d 193 KM

7 900 PLN
BMW
Seria 5
2002
diesel
193 KM
Rocznik 2002
Przebieg 307 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 193 KM
Pojemność silnika 2 926 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu tylny

Informacje o samochodzie

BMW 5 Touring (E39) 530 d 193 KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
227 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Średnie spalanie
7,3 l/100 km
Długość
4 805 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
7,0
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Bardzo komfortowe, ponadczasowe, praktyczne auto, idealne na dalekie trasy. Zużycie paliwa zadowalające zważywszy na komfort i osiągi. Najniższe odnotowane spalanie wg wskazań komputera podczas emeryckiej jazdy na odcinku 80km 4.1l/100km. Najlepsze odnotowane w cyklu mieszanym z przewagą trasy: kontrolka rezerwy zapaliła się przy 1100km. Nigdy nie jeździłem na oparach, więc mogę jedynie przypuszczać, że w baku zostało jeszcze na minimum 100km. Najwyższe 8.1l/100km na odcinku 1400km pokonanych z przędkościami wahającymi się między 180 a 220km/h po stronie niemieckiej oraz 160km/h po stronie polskiej, także bez oszczędzania. Zawsze tankowane po korek. Wyświetlany przez komputer teoretyczny zasięg 999km zaczynał spadać dopiero po pokonaniu 160km, kiedy zużyło się paliwo z rury wlewu. Auto z przebiegiem ponad 600000km, w nowszych autach taki wynik i żywotność pancernego M57 nie do pomyślenia. Na tym modelu kończy się era nieśmiertelnych BMW.
10,3
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
no tu się zaczyna. samochód nie należy do tanich w eksploatacji. samochód spala sporo choć i tak jak widze mało jak u konkurencji. po prostu zależy na co kogo stać. w trasie nie spalił mniej jak 8,5 przy bardzo łagodnej jeździe; w mieście ( pół na pół - warszawa) średnio ok 10-11. jak duże korki to i 12-13. [wyniki w mieście po trasie do pracy 40 km w jedną stronę w tym 25 km miasto]. wymiana oleju ok 1000 zł, wymieniam co 15 tys.5W30 . naprawy sporo i drogie ( turbo, skrzynia , czekają mnie jeszcze wtryski) . hamulce przód i tył ( tarcze klocki) mają być oryginalne bmw 1800 - zakład BMW - też sporo.
8,6
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
witam...wyzej podane auto to BMW E39 wersja Touring z roku 2002 o mocy 193km.Powiem krotko,jezdze do pracy do Holandii tym wlasnie autem na tempomacie 160km/h 6,9 do 7,3 mysle ze na taka mase auta i gabaryty jest niezle...pod noga wychodzi tak do 7.8 do 8.0 przy tej samej predkosci...wiadomo ze inna charakterystyka jazdy...Miasto...hm...troche gorzej ale nadal nie jest zle przy normalnej jezdzie mieszcze sie w 10 litrach ale jak jezdze mlodziezowo potrafi pociagnac z kotla i 12 :).Srednio miasto plus trasa nie wychodzi wiecej niz 8,5 do 9 litrow.Trase 1200kilometrow robie na 75 do 80 litrow ropki.A jesli chodzi o opinie to polecam strasznie ale oczywiscie zadbany egzemplaz...auto swietne sie prowadzi,wygodne i ciche w srodku choc przy startowaniu slychac lekki pomruk silnika ale ten ktory dodaje adrenaliny :) milosnicy marki wiedza o co chodzi.Zachecam do zakupu i do zobaczenia na drodze...

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5