Szukaj

BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna 530e iPerformance 252KM 2017 BMW 5 530e iPerformance, Salon Polska, Serwis ASO

121 999 PLN
BMW
Seria 5
2017
hybrydowy
252 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 131 386 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 252 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Beżowy metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

BMW 5 530e iPerformance, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
209 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,1 s
Średnie spalanie
1,9 l/100 km
Długość
4 936 mm
Szerokość
1 868 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
6,0
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
Auto super oszczędne. Średnie 7l/100 km zima, ładowanie sporadyczne, od tankowania do tankowania na przestrzeni 3000 km. Myślę że jak na te osiągi jest to rewelacyjny wynik i już nie wrócę do diesla. Bąk starcza mi na 500km + prąd w zależności od tego ile się Ładujemy. Na akumulatorze zasięg minimum 20 km przy prędkościach typu 130-140, oraz 45 km Jeśli jedziesz powoli. Dodatkowo samochód odzyskuje energię podczas jazdy także co jakiś czas możesz kilka kilometrów przyjechać na prądzie. Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony tak niskim spaniem jak przy dieslu.
4,7
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
Na prądzie ładując się regularnie i sporadycznie używając silnik spalinowy możesz mieć dwa do trzech litrów. Na przykład jak wyjeżdżasz z naładowanymi bateriami to pierwsze 100 km pokonuje że spalaniem 4 l. Średnim wykorzystując energię elektryczną oraz spalinową. Dodam jeszcze że BMW skorzystał z napędu hybrydowego od marki Toyota co powinno być w przyszłości bardzo doceniane i zmniejszyć awaryjność całego napędu. Szok
11,3
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530e iPerformance 252KM 185kW
Nie rozumiem. Czy tym autem można oszczędnie jeździć tylko pod warunkiem ładowania z gniazdka? Nie jest to normalna hybryda jak np. Prius? Mam średnią 11 litrów jeżdżąc bardzo oszczędnie po mieście. Czyli tyle ile zwykłym benzyniakiem o tej mocy. Bardzo się tym zawiodłem. Liczyłem na 7-8 bez ładowania i to chyba nie były zbyt wygórowane wymagania. Tak, wiem, że to jest cięższe auto niż Prius, ale prawie 3x większe spalanie? Trochę przegięcie.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Wyciszenie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5