Szukaj

BMW Seria 5 E39 Sedan 2.5 523i 170KM 1998 BMW 5 523i, 2.5 benzyna, 170 KM, doinwestowany

28 900 PLN
BMW
Seria 5
1998
benzynowy
170 KM
Rocznik 1998
Przebieg 147 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 2 494 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio niefabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 5 523i, 2.5 benzyna, 170 KM, doinwestowany

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
226 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Średnie spalanie
11,4 l/100 km
Długość
4 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
94% 6%
10,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
"ile wlejesz tyle spali" :P jeśli się uprzeć to spali dychę (serio jest to możliwe ale w polskim mieście to katorga no i nie po to kupuje się 2.5l :P przy normalniej jeździe 11-12, jeśli deptać i korzystać z pełnej mocy 16 i pewnie lepiej ale jest warto :) Dodam jeszcze trasę, przerobiłem właśnie trasę bytom-glasgow przy prędkości 100-120 praktycznie 100% autostrady komputer pokazał 7.7, przeliczyłem pi razy drzwi i wychodzi na to, że zmieściłem się w 8 litrach... mi pasuj :) Szkoda, że przeciętny mechanik jak zobaczy bmw to zaciera ręce... części mają znośne ceny ale za robociznę często trzeba zapłacić już nieco więcej
12,0
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
wiem ,ze duzo zalezy od kogo kupimy auto,ale w duzym stopniu jest to loteria i to kazdy przyzna, bo ile osob ma znajomego dziadke w niemczech ktory garazowal auto jezdzil do serwisu i chce sprzedac to cudo wlasnie nam...?niewielu...! trzeba wziac pod uwage ,ze jest to auto z 97 roku i to juz powinno dac do myslenia. duzo czesci z zawieszenia jeszcze oryginalnych ,no i trzeba wziac sie za ich wymiane ,a uwierzcie ,ze nawet ceny zamiennikow potrafia mocno przestraszyc,do tego zeby cos rozebrac potrzeba sporo nerwowo i cierpliwosci bo wielowachaczowe zawieszenie ma swoje plusy ale i minusy..wyciagnac czujnik absu jesli sie uszkodzi to kaplica...a nowy czujnik w serwisie (bo tylko takie dobrze dzialaja) 400zl? o co tu chodzi do tego doliczyc zaplate specjaliscie mechanikowi ,ktorych o dziwo dobrych nei jest za wiele ,szarpie budzet juz konkretnie. dolozyc do tego prpblemy z kaprysna elektronika i kolejne kilkaset zl leci w siną dal. ogolnie jezdzie sie naprawde pieknie,ale tez pieknie placi... i to glupie powiedzenie ,ktore mi mowiono przed kupnem: B edziesz M iał W ydatki... niestety okazalo sie szczere do bólu.. takze jesli zastaniawiasz sie nad kupnem dobrze to przemysl ,bo w imie czego placic tyle kasy? no chyba ,ze ktos z was ma jej nadmiar, sprzedalem auto bo nie chcialem juz pakowac tam ani zlotowki !
9,7
BMW Seria 5 E39
Sedan 2.5 523i 170KM 125kW
witam smigam autem rok czasu poprzednio 316 :) i w porowaniu z nim to e39 pali malo :) mianowicie trase robilem raz latem i udalo mi sie zejsc do 7 litrow ale naprawde jechalem ok 100 -120 kmh bez wyprzedzania jak dla mnie to super wynik przy 100 na godzie z automatem auta ma tylko 1900 obrotow wiec silnik sie smieje z takiego obciazenia dlatego idzie zrobic takie niskie spalanie . Ogolnie autem jezdze do pracy na dystansie 13km mam 3 przystanki zabieram ludzi do pracy :) spalanie latem wynosilo 10,5 a zima 12,5 przy oczywiscie normalnej jezdzie bez szalenstw miasto no to maly dramat bo 15 trzeba liczyc najgrzej jak jest zimna i sie robi maly przelot przez miasto to wtedy hoho 17 bez problemu potrafi wypic automat robi swoje :) ogolnie auto super bez obsłogowe przez rok czau wymienilem tylko odme 120zl

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5