Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 2010 BMW 5 520d, Skóra, Navi, Xenon, Klima

29 999 PLN
BMW
Seria 5
2010
diesel
163 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 269 704 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 5 520d, Skóra, Navi, Xenon, Klima

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
4,8
~Przemo Znawca
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Bardzo dobry samochód z napędem xDrive sprawuje się świetnie i 8 stopniowy automat z manetkami dają radę . Mocy wystarcza a poprawionego rozrządu nie trzeba się już bać. Bardzo wygodne auto miałem A6 C7 i porównując komfort zdecydowanie wygrywa BMW . Polecam wszystkim którzy szukają wygodnej limuzyny która się jej starzeje i jest bardzo wygodna. Bardzo dużo miejsca . I jakość materiałów na wysokim poziomie wykonania . Jeżdżę samochodem w...
3,1
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Silnik N20 jest marnej jakości. Chyba ktoś chciał pogrążyć bmw tym silnikiem... Awarie: Wyciągający się łańcuch rozrządu, bardzo słabej jakości, pękające prowadnice łańcucha, cieknąca pokrywa zaworów, wypadające zapłony i konieczność wymiany 4 cewek, nietrwałe wtryskiwacze benzyny oraz pompa wysokiego ciśnienia paliwa, w której pęka trzpień -aż niewiarygodne, problemy z klamkami bezdotykowego dostępu które po jakimś czasie rozładowują...
4,8
~Patryk2020
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 530d 258KM 190kW
Kupione roczne przy 21tys - 5 lat 330tys przejechane. Wszystko trasy regularne wymiany oleju. Silnik dopeiro teraz wymaga wkładu finansowego - wcześniej zrobiłem EGR i kolektor. Po 330tys remont skrzyni 6tys zł. Jedynym problemem który się powtarzał to poduszki pneumatycznego zawieszenia i ich sterowania. W zawieszeniu wymieniłem Jakieś tanie drobnostki. Ogólnie auto SUPER dynamiczne, prowadznie rewelacja, na minus to stosunków mało miejsca...

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5