Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 2012 BMW 5 520d, Salon Polska, 181 KM, Automat, Skóra

45 999 PLN
BMW
Seria 5
2012
diesel
184 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2012
Przebieg 246 337 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Zmieniarka CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 5 520d, Salon Polska, 181 KM, Automat, Skóra

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
231 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 889 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
69% 31%
5,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Po prawie roku użytkowania dopiero jestem w stanie wypowiedzieć się nt. spalania. Autko ogólnie bardzo ekonomiczne: W trasie przy ~130km/h wychodzi ok. 4,5l. Jeżdżąc drogami krajowymi spokojnie do 100km/h wychodzi ok. 3,5l (jak trochę wyprzedzania to ok. 4l). Miasto to wiadomo, że zależy od miasta, natężenia ruchu itp. w moim przypadku w Poznaniu wychodzi ok. 6-7l. Oczywiście wszystkie dane są tymi realnymi z tankowania ;). Myślę, że to dużo zasługa manualnej skrzyni (no i kierowcy), w moim przypadku żeby wychodziły takie relatywnie niskie spalania, trzeba unikać 6 biegu. Ten silnik jest trochę słaby, więc do 140km/h polecam max. 5 bieg, a na drogi krajowe jak nie przekraczam 100km/h to max. 4 bieg. Najlepiej trzymać obroty od 2,5k - 3k rpm i wtedy bardzo lekko pokonuje się np. wzniesienia. Warto dodać, że takie wyniki wychodzą na kołach 20 calowych, także myślę, że po założeniu 17' lub 18' i węższej opony będzie jeszcze mniej ;)
6,4
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Oczywiście dane katalogowe producenta można wsadzić między bajki, ale i tak jest bardzo przyzwoicie. Jak na te osiągi i masę samochodu pali mniej niż niejeden kompakt. Szczególnie w trasie silnik jest bardzo ekonomiczny, a duży bak zapewnia ponad 1200 km zasięgu - to lubię. A teraz parę konkretów: Kolonia - Kraków: 5,8L/100km Chyżne - Rimini: 5,3L/100km Monachium - Kraków: 6,2L/100km Kraków - Łeba - 4,8L/100km (rekord) Kraków bez korków: 7,5L/100km Kraków przedświąteczne korki: 10,5L/100km
6,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Jak na takie wielkie auto, automa, tył napęd bije na głowę konkurentów.... Mam auto od paru lat i nic się nie dzieje. Spalanie średnie miasto ok 6-6,5 L trasa równo 130 km- 4,7 na klimie. Nie wiem z kad spalanie 8-9 L u nie których może odwalone trupy albo piszą to osoby które nawet nie maja takiego auta i piszą z zazdrości.

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5