Szukaj

BMW Seria 5 E60 Sedan 2.0 520d 177KM 2009 BMW 5 520d, 174 KM, Automat, Navi, Xenon, Klima

18 499 PLN
BMW
Seria 5
2009
diesel
177 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2009
Przebieg 301 749 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 5 520d, 174 KM, Automat, Navi, Xenon, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
229 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,4 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 841 mm
Szerokość
1 846 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
8,3
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
spalanie nie jest złe jeżdżąc takim autem nie wskoczymy w spalanie minimalne silnika 1,9 TDi ale jednakowoż nie jest aż tak wygórowane bo 11l wyskoczyło przy dynamicznych przyśpieszaniach z jednych świateł do następnych oczywiście na trasie auto dosłownie płynie. Co do serwisów muszę przyznać gdy zaczęło mi sie coś dziać z zasilaniem auta akumulatorem myślałem że może być to wina akumulatora ale po kupnie nowego problem nie rozwiązał się samochód po okresie niewielkim podkreślam kilku dniowym miał kompletnie rozładowany akumulator nawet wtedy gdy przez kilka dni stał nieużywany problem tkwił w alternatorze no i po regeneracji alternatora wyszło szydło z worka podgrzewacz paliwa tak podgrzewacz paliwa umieszczony na filtrze stwarzał zwarcie co oczywiście przy niezregenerowanym alternatorze nie działo się nic prócz rozładowania akumulatora lecz po jego regeneracji podgrzewacz się przepalił no i oczywiście całe paliwko ze zbiornika wylądowało na drodze oczywiście filtr z podgrzewaczem kompletnym wymieniłem co akurat trochę kosztowało bo około 1000zł ale reasumując serwis BMW tnie na pewno z nóg nie wątpię ale jeśli ktoś jest posiadaczem BMW zachęcam do sprawdzania i szukania innych miejsc naprawy owych aut sam znalazłem metodą prób i błędów bardzo mile nastawionych panów pasjonatów BMW którzy zajmują się jedynie i wyłącznie naprawą tej marki ceny mają bardzo przystępne i oczywiście panowie znają się na rzeczy usterka zdiagnozowana w dosłownie 5 min tyle że regeneracja zajęła troszkę dłużej ale wszystko wykonane w jeden dzień mimo iż mieli panowie pełne ręce pracy nie tylko z moim BMW było warto zajechać ponad 100 km od mojego miejsca zamieszkania do panów z Białegostoku
6,0
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Mam autko od kilku dni, jestem w szoku jak mało to pali, wracaliśmy właśnie ze śląska z kolegą (ok 400km), po drodze kilka (3 albo 4) razy staliśmy w korku po 15-30 minut, większość trasy 110-130km/h a ostatnie 100km cały czas ok 160km/h i spalanie z trasy 6.2l. Jak dla mnie BOMBA! Koła 17 opony zimówki runflat, nie wiem jakie paliwo bo nie tankowałem ale raczej dobre, nie żadna taniocha z odzysku, może dodam, że żadnych wyścigów i sprintów spod świateł (ale częste hamowania do 70km/h przy ograniczeniach i radarach). A i minimalne spalanie przy długiej oszczędnej jeździe wpisane tylko dlatego, że "trzeba" przejść przez formularz a takowe jeszcze nie nastąpiło..
6,8
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.0 520d 177KM 130kW
Zrobiłem na urlopie ponad 2 tysięce km i śr. spalanie z całej trasy to 6.6, Trójmiasto, Szczecin, Berlin i Kraków, ale autostrady na tempomacie cały czas 140km/h, więc uważam, że przy jeździe 110-120 spokojnie do 5 można zejść(ale ciężko jechać autostradą tylko 120 takim autem)

Zalety

+ Całokształt + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5