Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320i 184KM 2024 Od ręki - BMW Seria 3 2.0 (184KM) M Sport | Ogrzewanie foteli przednich

205 000 PLN
BMW
Seria 3
2024
benzynowy
184 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Od ręki - BMW Seria 3 2.0 (184KM) M Sport | Ogrzewanie foteli przednich

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 709 mm
Szerokość
1 827 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
9,7
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Uważam, że na tempomacie pali znacznie, znacznie mniej, niż w przypadku swobodnej jazdy. Moja Besia ma juz 11 tys. przejechane i podczas jazdy na trasie przy odcinku 150 km gdzie 1/3 pokonałem przy 140 a reszte około 90 (gierkówka Łódź-Częstochowa) przy zastosowaniu wszystkich możliwych zasad eko, (komputer przyznał mi 5 gwiazdek za przewidywanie i za przyśpieszenie-dla tych co wiedzą o co chodziXDDDD) udało mi się na koniec zejść do 8,8) a przy 59l baku "teoretycznie" przejechałbym 900 km, co jest super wynikiem. Po mieście to 11+ XD pozdrawiam Ps tam kilka razy ze świateł tryb sport, żeby takie Mesie C i inne nie podobające mi się "pojazdy" szybko zniknęły z mojego lustereczka
8,0
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Witam powiem na wstępie ze każda opinia poprzedników o spalaniu jest prawdziwa ale trochę już pojeździłem tą 3 G20 i mogę powiedzieć tak Generalnie producent podaje 6,7 - 7,6 i jest to prawa a nawet może być lepiej ale tu zaczyna się magia aby uzyskać spalanie na poziomie 6 l /100 prędkość max 80-90km/h a pedał gazu dosłownie trzeba muskać średnio to auto pali 8 l a dlaczego bo ciężko jest jechać BMW jak dziadek jeżeli będziemy leciutko dotykać pedał gazu będzie spalanie 6-7 l ja powiem tak ciężkie do wykonania bo głupio jak na światłach nawet FIAT będzie szybszy na trasie wygląda to następująco 90-100 - 6-6,5 L 120- pali ok 7,5 l 140 to już 8-8,5 czasem komputer i 9 l pokaże 160 10-10,5 powyżej 160 jego apetyt rośnie do kwadratu 180 - 12/14 200 ciężko było mi utrzymać taka prędkość komputer pokazywał ok 14,5 l Jednie z czym się nie zgadzam to ktoś pisał że ten ślinik to porażka absolutnie nie zbiera się super działanie skrzyni bajka przyspieszenie i w ogóle też super ale coś za coś jak chcemy ta maszynką jeździć naprawdę dynamicznie a to potrafi ten silnik z zapasem to raczej spalania na poziomie 7 l się nie spodziewajcie :P
7,1
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
W trybie eco pro i adaptacyjnym tempomacie jeżdżąc po Holandii z ograniczeniami do 80 i 50 auto potrafi robić wyniki w okolicach 5 litrów. W zakorkowanym Wrocławiu średni wynik około 8 litrów. Przy 160 w trasie ok 7.6l przy 120 ok 6.5

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3