Szukaj

BMW Seria 3 E46 Touring 318 Ci 143KM 2002 BMW Seria 3 Benz GAZ Automat Alu Skora

12 900 PLN
BMW
Seria 3
2002
benzynowy z lpg
143 KM
+48
Jegłownik (woj. warmińsko-mazurskie)
Rocznik 2002
Przebieg 287 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Zielony
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

BMW Seria 3 Benz GAZ Automat Alu Skora

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
209 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,5 s
Średnie spalanie
8,0 l/100 km
Długość
4 478 mm
Szerokość
1 739 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
10,2
BMW Seria 3 E46
Touring 318 Ci 143KM 105kW
Witam, w mieście (Warszawa) przy jeździe głównie w weekendy i święta na trasach do 10 km spalanie około 10 l. (9,5 l.) Przy nieco dłuższych trasach miejskich z zahaczeniem o obwodnicę około 9,0 l. (8,5 l.) Przy dynamicznej jeździe w mieście (ruszanie z pod świateł najszybciej jak się da) i staniu w korkach 14,5 l/100km. Trasa - przy bardzo spokojnej jeździe prędkość głównie 90 km/h (tempomat) 6,5 l/100km (6,2 l.) Sprawdzałem raz, ale na kilku kilometrach, że przy 120 km/h spalanie oscylowałoby w granicach 7,5 l. (dane z komputera) więc jeżdżę nieco wolniej. Podane dane są to dane mierzone przy tankowaniach. W nawiasach wpisałem wartości z komputera, które zawsze są niższe niż w rzeczywistości. Ciekawy zabieg BMW pokazujący jak ekonomiczne potrafią być samochody z Bawarii.
8,2
BMW Seria 3 E46
Touring 318 Ci 143KM 105kW
Samochód z automatem waży prawie 1,5 tony, więc spalić swoje musi. W mieście latem około 10,5, zimą niecałe 12. W trasie (jadąc drogami krajowymi, bez autostrad, bez szaleństw, w miarę płynnie) da się zejść poniżej 6,5 litra. Na autostradzie jadąc 120-140 pali około 10 litrów
9,2
BMW Seria 3 E46
Touring 318 Ci 143KM 105kW
Nie spodziewałem się mniej niż 10l/100km, spalanie oscyluje ok 9l/100km normalnej, dynamicznej jazdy. z włączoną klimą i automat. skrzynią dla mnie ok. ciężko powiedzieć ile w trasie gdyż w PL nie ma tras i nawet jazda 500km przypomina jazdę po mieście. Części: mnóstwo części w każdej cenie - ogromny plus. warto mieć swojego mechanika który ogarnia temat. Kupowałem parę części w ASO i ceny na normalnym poziomie, zawsze warto porównać.

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3