Szukaj

BMW Seria 3 E46 Sedan 2.5 325iX 192KM 2002 BMW Seria 3 325xi

20 999 PLN
BMW
Seria 3
2002
benzynowy
192 KM
+48
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 2002
Przebieg 240 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 192 KM
Pojemność silnika 2 494 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Fioletowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW Seria 3 325xi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
234 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
Średnie spalanie
9,6 l/100 km
Długość
4 488 mm
Szerokość
1 739 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
11,1
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.5 325iX 192KM 141kW
BMW e46 M54b25 manual 5b (brak tej opcji do wyboru). Przejechałem autem raptem nieco ponad 3000km, ale uważam, że warto wystawić opinię co do spalania. Przez 1,5 miesiąca dojazdów do pracy w Warszawie (bez dziadowania, ruszając dość dynamicznie dynamiczniej spod świateł, a potem jednostajnie) uzyskałem średnią z tankowania 11,3. Wskazania z komputera pokrywają się z rzeczywistym spalaniem. Ostatnio na trasie z Warszawy do Trójmiasta uzyskałem średnią 10,3 jadąc DK7, a wiec zarówno krajówką jak i drogą szybkiego ruchu. Średnie spalanie na tempomacie (na kilkunastokilometrowych odcinkach) przy 160km/h 12,1l, 140 km/h 9,8l, przy 120km/h 8,5l. Przy jeździe w przedziale 90/100km/h po krajówkach można spokojnie zamknąć się w 9l. Auto brzmi super, R6 robi robotę. Spalanie jest o około 2-5-3l wyższe, niż silnika 2.0 TSI R4 w nowym aucie o podobnej mocy, ale tu mamy jednak swoistą legendę i 17 letnie auto, także moim zdaniem jest ok :)
17,4
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.5 325iX 192KM 141kW
Tylko od stacji do stacji odwiedzam co dziennie stało się to normom 150/200 czasem 50 lub do stów ki co dzień tanukuje mam zjebany sondę lambda i myślę że aż taką rużnica nie powinna być w spalaniu od tego no nie wiem
12,5
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.5 325iX 192KM 141kW
Tu już niestety nie jest tak różowo:) Spalanie: jak na tą pojemność nie wydaje sie duże. Trasa 11l LPG miasto nawet 18, średnio 13-14 LPG , z drugiej strony delikatnie nie jeżdżę, silnik zaczyna "pracować" powyżej 3500 obr. i wtedy zaczyna sie jazda:) A wkręca się bardzo chętnie, w tym momencie (ekonomizer) nie ma nic do pokazania. Przeglądy/naprawy: części do tanich nie należą ,niestety trzeba się liczyć z kosztami.

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3