Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 2019 BMW Seria 3 2019 BMW 330I, silnik 2.0 L , Amer-Pol

94 000 PLN
BMW
Seria 3
2019
benzynowy
255 KM
+48
warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2019
Przebieg 57 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 255 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

BMW Seria 3 2019 BMW 330I, silnik 2.0 L , Amer-Pol

4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie...
3,6
~Krzysztof
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 330e 292KM 215kW
Jest to moje już trzecie na przełomie 10 lat auto służbowe tej marki. wymogi koncernowe zmusiły do zakupu hybrydy typu plug-in,żeby cyferki dotyczące emisji C02 w g/km się zgadzały. auto użytkuje od zerowego stanu licznika-wyjechałem nim z salonu. zaczną od zewnętrza i karoserii. po 8 latach bmw w białym kolorze,skusiłem się na czarną barwę i tutaj totalna porażka. lakier regularnie wymaga gruntownego mycia,a już po 2 miesiącach wyszły...
4,7
~Maxim
BMW Seria 3 G20-G21
Touring M 3.0 340i 374KM 275kW
Nie warto wsiadać do tego auta jeśli nie zamierza się go kupić, kto raz pojedzie M340i Touring nie będzie chciał 4 cylindrów, mocy nie brakuje w zasadzie w żadnej sytuacji (jak komuś mało to można niewielkim kosztem spokojnie zrobić ok. 450 KM i 600 Nm). Polecam wersję bez oznaczeń modelowych i w stonowanym kolorze, dla 95% kierowców wygląda jak zwykły diesel 190 KM, co czyni z niego świetnego sleepera. Autem przejchałem ponad 50 tys km w...

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3