Szukaj

BMW Seria 3 E46 Sedan 1.9 316 i 105KM 2000 BMW Seria 3 2.0 benzyna lpg

0 PLN
BMW
Seria 3
2000
benzynowy z lpg
105 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2000
Przebieg 284 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 895 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Skórzana kierownica, Wspomaganie kierownicy, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

BMW Seria 3 2.0 benzyna lpg

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,2 s
Średnie spalanie
7,9 l/100 km
Długość
4 488 mm
Szerokość
1 739 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
10,0
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
Autem jak na razie zrobiłem koło 15 tyś km, spalanie w trasie jadąc 120-130 km/h kształtuje się na poziomie ok. 10l. Po mieście jeżdżąc do pracy (25km) od 8,5l gazu przy spokojnej i delikatnej jeździe, do 11l-12l przy jeździe dosyć dynamicznej. Wszystko zależy od stylu jazdy, ale przy takiej normalnej jeździe po mieście minimum te 10 litrów trzeba liczyć, co według mnie i tak jest bardzo dobrym wynikiem w zamian za komfort podróżowania. Minimalne spalanie jakie udało mi się kiedykolwiek osiągnąć to 6,09l/100km na odcinku 162 km, jadąc z prędkością 70-90 km/h i bardzo delikatnie obchodząc się z pedałem gazu. Nie ma co wybrzydzać bo za 100 km za około 20 zł w takim aucie jest wynikiem bardzo akceptowalnym :)
8,7
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
Jeżdzę BMW e46 od sierpnia br. Po przejechaniu 3.5tys kilometrów średnie spalanie podczas jazdy na trasie Grodzisk - Warszawa oscyluje w granicach 8.5L/100km. Zaznaczam jednak, że jeżdzę spokojnie i staram się nie przekraczać 3.5tys obr/min. Najwyższe spalanie 10.5L odnotowałem jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście i to na bardzo krótkich odcinkach (do 5km). Najniższe spalnie 7L/100km uzyskałem na dłuższej trasie (340km) przy prędkościach 110-130km/h ze sporadycznym wyprzedzaniem. Od siebie powiem, że silnik jest bardzo elastyczny. Spokojnie można wyprzedzać na wysokim biegu od prędkości obrotowej 2tys. Jeżdząc w warunkach miejskich spokojnie można ograniczyć się do 2 i 3 biegu ponieważ przy prędkości 50km/h obrotomierz wskazuje 2250obr/min. Silnik, w moim egzemplarzu, uzyskuje temperaturę roboczą już po przejechaniu 2km. Z czystym sumieniem mogę każdemu polecić BMW e46 ponieważ jest to świetnie zbudowany samochód. Fotele w wersji sportsitze zapewniają duży komfort a podczas jazdy samochód sprawia wrażenie dużego i masywnego pojazdu.
8,7
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.9 316 i 105KM 77kW
Jeżdzę BMW e46 od sierpnia br. Po przejechaniu 3.5tys kilometrów średnie spalanie podczas jazdy na trasie Grodzisk - Warszawa oscyluje w granicach 8.5L/100km. Zaznaczam jednak, że jeżdzę spokojnie i staram się nie przekraczać 3.5tys obr/min. Najwyższe spalanie 10.5L odnotowałem jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście i to na bardzo krótkich odcinkach (do 5km). Najniższe spalnie 7L/100km uzyskałem na dłuższej trasie (340km) przy prędkościach 110-130km/h ze sporadycznym wyprzedzaniem. Od siebie powiem, że silnik jest bardzo elastyczny. Spokojnie można wyprzedzać na wysokim biegu od prędkości obrotowej 2tys. Jeżdząc w warunkach miejskich spokojnie można ograniczyć się do 2 i 3 biegu ponieważ przy prędkości 50km/h obrotomierz wskazuje 2250obr/min. Silnik, w moim egzemplarzu, uzyskuje temperaturę roboczą już po przejechaniu 2km. Z czystym sumieniem mogę każdemu polecić BMW e46 ponieważ jest to świetnie zbudowany samochód. Fotele w wersji sportsitze zapewniają duży komfort a podczas jazdy samochód sprawia wrażenie dużego i masywnego pojazdu.

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3