Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 Touring M Facelifting 3.0 M3 Competition 510KM 2024 BMW M3 Touring M3 Competition xDrive Combi 3.0 (510KM) 2024

509 900 PLN
BMW
Seria 3
2024
benzynowy
510 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 510 KM
Pojemność silnika 2 993 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

BMW M3 Touring M3 Competition xDrive Combi 3.0 (510KM) 2024

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,6 s
Średnie spalanie
10,0 l/100 km
Długość
4 714 mm
Szerokość
1 827 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
72% 28%
3,9
~Paweł
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Auto całkiem przyjemne, ale widać że zostało zaprojektowane w totalnie inny sposób niż poprzednie trójki, brakuje w niej precyzji prowadzenia i zwartości, wydaje sie ociężałe. Całościowo odbiór jest pozytywny, ma jednak kilka mankamentów, które nie przystoją marce premium. Dźwięk kierunkowskazów niewiadomo dlaczego słychać ze schowka przed pasażerem, jest to dziwne... Przy prędkościach od 100km/h do 140km/h słychać w przednich lewych...
4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie...
3,6
~Krzysztof
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 330e 292KM 215kW
Jest to moje już trzecie na przełomie 10 lat auto służbowe tej marki. wymogi koncernowe zmusiły do zakupu hybrydy typu plug-in,żeby cyferki dotyczące emisji C02 w g/km się zgadzały. auto użytkuje od zerowego stanu licznika-wyjechałem nim z salonu. zaczną od zewnętrza i karoserii. po 8 latach bmw w białym kolorze,skusiłem się na czarną barwę i tutaj totalna porażka. lakier regularnie wymaga gruntownego mycia,a już po 2 miesiącach wyszły...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3