Szukaj

BMW Seria 3 E30 1988 BMW E30 V8 skręt hydrołapa klatka profi

40 500 PLN
BMW
Seria 3
1988
benzynowy
300 KM
+48
Płock (woj. mazowieckie)
Rocznik 1988
Przebieg 3 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 300 KM
Pojemność silnika 3 487 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia coupe
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2

Informacje o samochodzie

BMW E30 V8 skręt hydrołapa klatka profi

4,9
~Użytkownik E30
BMW Seria 3 E30
Touring 316 i 100KM 74kW
Używam jako daily, gdzie sprawdza się super. Kolekcjonersko mam też 320i z 1984 roku, oraz 325i w mtechnicu 1 z 1986 roku, ale nimi szkoda na co dzień jeździć, więc za 3500 + 3500 wkładu w naprawy (sam robię, koszt części, najpoważniejszy - wałek rozrządu) kupiłem sobie właśnie 316i. Touring sprawdza się w codziennej eksploatacji przyjemnie, mimo, że pomysł kombi w BMW został zaczerpnięty z samoróbki wykonanej w jakimś garażu w Niemczech....
4,5
~Filip
BMW Seria 3 E30
Touring 318 i 113KM 83kW
Jeżdżę E30 od 3 lat i jest to mój pierwszy samochód, który kupiłem niedługo po maturze. W zimę stoi w ciepłym garażu i użytkowany jest tylko w sezonie wiosenno-letnio-jesiennym. Auto świetnie nadaje się dla młodego kierowcy, bo może nauczyć się jeździć prawdziwym samochodem - bez ABS-u (w późnych rocznikach był od fabrycznie), kontroli trakcji czy innych elektronicznych ****reli. 113 KM przy wadze ok. 1100 kg sprawia że autem można poruszać...
4,4
~Artix
BMW Seria 3 E30
Touring 320 i 129KM 95kW
Jestem młodym człowiekiem posiadam w domu trzy takie auta jeden to właśnie e30 1.6 a drugi to też 2.0 R6. Ten drugi czeka na lepsze czasy sprowadzony z Niemiec :). Jest niezawodny nie mam z nim żadnych problemów może dzięki temu że znam się na tych autach wszystkiego o nich nauczył mnie mój ojciec. Ale jeżeli coś w nim robię to bardzo rzadko. Ostatnio elektrozawor. Ze starości nity puściły i płyn chłodniczy dostawał się do środka ale nity...

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3