Szukaj

BMW Seria 3 E90-91-92-93 2011 BMW 320i * 2.0 benzyna * POLECAM!!!

49 900 PLN
BMW
Seria 3
2011
benzynowy
163 KM
+48
Jastrzębie-Zdrój (woj. śląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 232 600 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

4,5
~Kacper Nowak
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Autem podróżuje się super. Jest bardzo komfortowe, ale ma swoje wady. Silnik działa fantastycznie, ale obowiązkowo po naprawie wtryskiwaczy. W innym przypadku bierze olej jak zły. Wiązka w klapie bagażnika też może stanowić problem, gdyż po pewnym czasie niszczy się i unieruchamia światła w klapie. Interior z kierownicą sportową jest bardzo przyjemny, jednak plastiki wolałem odkleić na czarno. Miejsca dla pasażerów jest naprawdę dużo. Bagażnik...
3,4
~artur4236
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
Samochód dla fanatyków marki, w czasie jazdy genialnie trzyma się drogi, spalanie w mieście ok. 8-9 litrów, na trasie min. 6 litrów przy prędkości powyżej 120 km/h. Wymaga ciągłego serwisowania oleje, filtry co 10 tys. km, części zamienne (pierwszego montażu) są drogie w stosunku do innych powszechnych aut w tej klasie. Serwis samochodu w ASO to kosmos dla pojazdu z 2011 r. Typowe bolączki do dzisiaj remont automatycznej skrzyni biegów,...
4,6
~Wojtek
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Limuzyna E90 320d 184KM 135kW
W tej części rzucę kilka luźnych przemyśleń. Poszukiwania nie ograniczające się jedynie do modelu E90 ale również do zbliżonych samochodów produkcji niemieckiej trwały prawie pół roku pomimo przeznaczonego budżetu znacznie powyżej kwoty za przeciętny egzemplarz. Rynek jest po prostu w horrendalnym stanie. Mi udało się kupić egzemplarz krajowy od pierwszego właściciela, z udokumentowaną do końca historią w ASO. Zainteresowanym polecałbym...

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3