Szukaj

BMW Seria 3 E46 Sedan 2.0 320d 136KM 1999 BMW 320 2.0d - hak - klimatyzacja

4 500 PLN
BMW
Seria 3
1999
diesel
136 KM
+48
GŁOGÓW (woj. dolnośląskie)
Rocznik 1999
Przebieg 290 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 951 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek

Informacje o samochodzie

BMW 320 2.0d - hak - klimatyzacja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
207 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 488 mm
Szerokość
1 739 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
6,0
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
2000r 320d 136km 5b sedan 225/45/17 Na mieście i przy prędkościach autostradowych spalanie 6,5l, przy prędkościach 90-110 spalanie spada sporo poniżej 5l (wg komputera). Prędkości 180-190 spalanie na poziomie 9/9,5l. Praktycznie w ogóle się nie psuje jednak wymiana części eksploatacyjnych (hamulce, łożyska, zawieszenie) za każdym razem zbliża się w okolice 1000zł. Niech tutaj przykładem będzie sworzeń wahacza który normalnie kosztuje ok 50/100zł, w e46 jednak jest on zespolony z wahaczem a jak wiadomo te wymienia się parami i cyk - zamiast wydać 200zł za naprawę zrobiło się ponad 800 - magia BMW :) Trzeba uważać na to czy egzemplarz był bity, często nawet pod ładnym lakierem kryje się szpachel lub rdza.
5,7
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Auto z 2001, przebieg ok 278 tyś km, nie wiadomo czy prawdziwy :). Silnik po zmianie mapy jakieś 7000 km temu, aktualnie 153 km i 340 nm. Są to wartości bezpieczne dla silnika i nic złego się nie dzieje. Minimalne spalanie w trasie przy prędkości ok 100km/h i z trzema osobami na pokładzie to 4.9l. Sprawdzone przy dystrybutorze i wynik ten pokrywa się idealnie z tym co na komputerze. Nie jest to jednostkowy przypadek tylko wynik wielokrotnie powtórzony na taj samej trasie. A spalanie w koło komina dochodzi do 6.5ll, bez klimy bo nie używam. Ogólnie nie narzekam na auto. Każdy model auta ma swoje bolączki. Przeszedłem już awarię maty siedzenia pasażera ( nie kupowałem emulatora tylko wymieniłem siedzenia na sportsitze, bo się trafiły w dobrej cenie), pękł mi ślizg tylnej szyby, miałem problem ponownie nawinąć linkę na bloczek ale się udało :). No i to trzeszczenie w drzwiach a dokładniej w miejscu gdzie szyba styka się z uszczelką, jest to denerwujące ale idzie się przyzwyczaić. Auto godne polecenia jeżeli trafi się na nie zajechany egzemplarz.
5,4
BMW Seria 3 E46
Sedan 2.0 320d 136KM 100kW
Podane spalanie na podstawie danych z komputera pokładowego. Przy ekonomicznej jezdzie autostradą/ekspresówką (90km/h najlepiej ok 50m za tirem) auto naprawdę mało pali, w okolicach 4 litrów/100km, przy stałej prędkości 120-140 spalanie wzrasta już do ok 6-6,5l/100km. Opony szerokość 225, myślę, że na 205 możnaby zaoszczędzić jeszcze parę setek na 100km. Natomiast jeśli chodzi o miasto to jeśli kierowca potrafi zachować zasady eco-drivingu spalanie rzędu 5,5-6l jest jak najbardziej osiągalne! Oczywiście są ludzie, którzy powiedzą, że silnik 2,0 musi swoje palić, ale to nieprawda, większość zależy od kierowcy. Wcześniej miałem A-klase i paliła nieznacznie mniej przy mocy 60km.

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3