Szukaj

BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 2.0 318d 143KM 2008 BMW 3 Touring 318 d 143Ps LIFT KLIMATRONIK NAVI

18 700 PLN
BMW
Seria 3
2008
diesel
143 KM
+48
jaworzno (woj. śląskie)
Rocznik 2008
Przebieg 260 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary perłowy
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 3 Touring 318 d 143Ps LIFT KLIMATRONIK NAVI

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,6 s
Średnie spalanie
4,8 l/100 km
Długość
4 527 mm
Szerokość
1 817 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
5,5
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318d 143KM 105kW
Auto jadąc 90km/h potrafi palić w okolicach 4 litrów na 100km. Zimą w mieście i korkach okolice 7,5 litra. W mieście w umiarkowanym ruchu okolo 6 litrów. W trasie przedstawia sie to tak - 100km/h 4,7l - 120km/h 5,4l - 140km/h 6,5l - 160km/h 7,5l. Wydaje mi sie że te 140KM to za mało żeby przyjemnie jezdzić w trasie. Elastyczność taka że 100-150km/h na 6 biegu to około 25 sekund, na 4 biegu to okolice 14 sekund, ale bez przesady żeby dieslem redukowac przy wyprzedzaniu na ekspresówce. Chyba jest to spowodowane tym że maksymalny moment obrotowy jest dostepny dopiero przy 3000 obr/min. Umawiam sie na mape silnika i wtedy mam nadzieje że poprawi sie elastyczność i spalanie przy wyższych predkościach spadnie bo na razie czuć że powyzej 140km/h samochód sie męczy.
5,6
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318d 143KM 105kW
Jeżdżę cały czas E91 Polska-Niemcy, auto jest bardzo oszczędne, prędkości 140-160 auto pali maksymalnie 5.6 l, najlepszy wynik jaki mi się udało osiągnąć to 4.9 ( bez korkow ). Silnik elastyczny, bezawaryjny. POLECAM!
5,1
BMW Seria 3 E90-91-92-93
Touring E91 2.0 318d 143KM 105kW
Trasa Niemcy-Włochy-Polska około 3500km, w większości trasa 100km/h na 6 biegu, trochę gór, serpentyn, wiadomo jak to we Włoszech. 2 studentów, klimatyzacja, samochód załadowany po korek - wyszło 4,5l/100 wg komputera. Trasa Niemcy-Paryż, noc, puste auto, 2 studentów 100km/h 6 bieg wyszła średnia 3,9l/100. Prędkości oczywiście z gpsa.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3