Szukaj

BMW Seria 3 E36 Coupe 318 is 140KM 1992 BMW 3 kabriolet (E30) 318 i 1990-10

37 700 PLN
BMW
Seria 3
1992
benzynowy
140 KM
+48
Mysłowice (woj. śląskie)
Rocznik 1992
Przebieg 212 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 796 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kabriolet
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Alufelgi

Informacje o samochodzie

BMW 3 kabriolet (E30) 318 i 1990-10

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
213 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,2 s
Średnie spalanie
8,3 l/100 km
Długość
4 433 mm
Szerokość
1 710 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
10,0
BMW Seria 3 E36
Coupe 318 is 140KM 103kW
Jeżeli chodzi o spalanie to BMW kupuje się sercem a nie rozumem . Jestem wielkim fanem marki i posiadam model e36 coupe 98r 1.8is na full opcji o kilku lat i powiem że jeżeli ktoś chce kupić takie auto to musi się liczyć ze spalaniem na granicy 10 - 12l przy jeździnie normalnej nie oszczędnej. Ale za to jeżeli ktoś naprawdę dba o te auto nie kręci bączków i nie pali gumy tak jak niestety większość właścicieli :/ to naprawdę ja w ciągu ostatnich 3 - 4 lat użytkowania auta wsadziłem może 1000zł w części eksploatacyjne. Polecam te auto ludziom z rozumem ale odrazu stwierdzam że silnik 1.8is jednak troszkę pozostawia niedosyt. Polecam jednostkę 2.5l M50B25 192km :) Spalanie prawie te samo a osiągi nieporównywalne. pozdrawiam
10,2
BMW Seria 3 E36
Coupe 318 is 140KM 103kW
Jak na auto 1240kg i 140km mocy 10s do setki, myślę że nie jest źle. Jazda po mieście z ciężką nogą, trochę zabawy i popisów 12l gazu, nigdy nie zanotowałem większego spalania od kiedy jeżdżę tym autem, a będzie to już 3 lata. Codzienny dojazd do pracy, przy kulturalnym obchodzeniu się z gazem 10l dystans 25km, 8,5l to spalanie jakie udało mi się osiągnąć w trasie 400km do Opola i z powrotem, a też sobie nie żałowałem w jedna stronę często prędkości powyżej 140. Ogólnie bez porównania autko wytrzymałe, nie tak jak co poniektóre konstrukcje dzisiejszych inżynierów, jest do 6,5tys. obr. i jak trzeba to się do 6,5 kręci i nic złego nie ma prawa się stać z tym silnikiem. Oczywiście od razu mówię 140 km że auto nie nadaje się do kręcenia bączków na suchym asfalcie, z resztą brak szpery ogranicza też kontrolowane poślizgi nawet na mokrym, ponieważ auto inaczej się zachowuje tak czy siak i tak szkoda go katować i opony pruć. Jeździ się przyjemnie i całkiem szybko.
12,4
BMW Seria 3 E36
Coupe 318 is 140KM 103kW
No właśnie i tu jest ból :) Dużo czytałem opinii tutaj, zanim się zdecydowałem na ten właśnie silnik. Czytałem że przy normalnej/dość szybkiej jeździe w mieście spali około 11-12 litrów gazu. Nie jest to realne, przy jeździe emeryckiej (do 3 tys obrotów) w Częstochowie pali na wstępie 13 - 13.5 litra. Jeśli tylko depnie się troszkę, to już jest 14.5 i wyżej. W korkach jest to około 16-17 litrów LPG. W trasie to już inna historia, przy spokojnej jeździe do 130, pali około 8.5 litra. Ceny części nie powalają, a nawet powiedziałbym, że są niskie. Jak to do 20letniego samochodu. Nie jest to prawdą, że jak BMW to wszystko kosztuje nie wiadomo ile.

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3