Szukaj

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 2016 BMW 3 320 d, 187 KM, Automat, Navi, Klima

58 999 PLN
BMW
Seria 3
2016
diesel
190 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2016
Przebieg 143 779 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 3 320 d, 187 KM, Automat, Navi, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
226 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 633 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
63% 37%
6,1
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
BMW LCI 2016 kombi z napędem na tył i automatem. Średnie spalanie z 15000km to 6.4l/km cykl typowo mieszany. Jest to zdecydowanie świetny silnik do tego samochodu - jest wystarczająco dynamiczny i oszczędny. Moje min 4.2l/km w trybie eco pro, z drugiej strony autostrada 180-200km/h 8.2l/km. Wersja LCI ma zmieniony silnik, który pracuje dużo ciszej, kabina jest też lepiej wytłumiona. Długo się zastanawiałem czy ON czy benzynę ale przy moich codziennych dojazdach do pracy 30km ale nie żałuje wyboru. Do 160km/h samochod bardzo chętnie się rozpędza i trzeba się pilnować. przy 200km/h samochód na 8 biegu ma 3tys. obrotów przy 140km/h niewiele ponad 2tys. Na co mogę ponarzekać? Przy 190cm wzrostu mogłoby być więcej miejsca na nogi zwłaszcza na prawą, bagażnik nie powala wielkością w GT jest lepiej. Ledy warte dopłaty świecą bardzo dobrze. Uczulam - podstawowy zestaw audio to porażka nawet przy najdroższej nawigacji min HiFi. Nawigacja bardzo dobra, usługi conected drive mało przydatne google maps jest bezkonkurencyjne. Poza tym bardzo lubię to auto świetnie się prowadzi i daje dużo frajdy mimo że to 2 litrowy "klekot".
6,7
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
ok 247 tys km zrobione. Średnie spalanie z ostatnich ok 10tys km po Polsce. Trasy od 100 do 500km. 60% miasto - Warszawa głównie. Styl jazdy raczej dynamiczny, ale z uwagą - nie cisnę gdy jest zimny i nie ma potrzeby. Rozsądna jazda raczej bez dużego obciążenia. Paliwo zazwyczaj lepsza wersja diesla. Chip na 220km/ 480 NM ale to wiadomo zwiększa spalanie głównie przy górnych zakresach obrotów - dodaje jednak brakującej elastyczności powyżej 140km i większym załadunku.
5,6
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
Jestem posiadaczem F31 320d po stage1 224ps. Auto marzeń. 6sek/100km. Pełne możliwe wyposażenie, koszt auta to 292tys zł. Perfekcyjnie się prowadzi, spełnia oczekiwania najbardziej wybrednych kierowców. Polecam wszystkim

Zalety

+ Skrzynia biegów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3