Szukaj

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 2016 BMW 3 318 i, Salon Polska, Serwis ASO, Automat

63 999 PLN
BMW
Seria 3
2016
benzynowy
136 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2016
Przebieg 116 476 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 499 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 3 318 i, Salon Polska, Serwis ASO, Automat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,1 s
Średnie spalanie
5,4 l/100 km
Długość
4 633 mm
Szerokość
1 811 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
8,0
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Auto jest bardzo oszczedne w trasie. Dzieki 8-biegom przy 120-130 km/h na ekspresówkach spala około 6.1-6.4 litra. Przy jeździe poza miastem (90-100 km/h) schodzi nawet ponizej 6 litrów, mój rekord to 5.9 litra. Slabo natomiast wychodzi w mieście, zatrzymywanie się i przyspieszanie bardzo podnosi mu spalanie - minimum 9-10 litrow trzeba liczyć. W korkach nawet i 13 litrow mi się pokazało (Wroclaw). Wóz idealny na trasy i równe drogi. Do miasta nie polecam, sporo spala jak na małą pojemność i ma twarde zawieszenie, pasażerowie z tylu na dołach obijają się jak kartofle w worku.
8,4
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Auto na Run-Flatach, z automatem 8-biegowym i jazda w opcji "komfort". Auto strasznie oszczędne jeździe na dłuższych odcinkach na drogach z terenem niezabudowanym (jadąc w okolicy 100 km/h spala trochę powyżej 6 litrów, mój rekord to 6,2). Auto też w miarę mało pali w trasie z racji 8 biegów, przy 140 km/h spala w okolicy 7-7,5 litra. Auto natomiast fatalnie wypada w jeździe po mieście i na krótkich trasach "wokół komina" (wyjazd na zakupy), 10-11 to niestety norma (głównie mierzone w okolicach Wrocławia i we Wrocławiu). W moim przypadku w jeździe "mieszanej" średnia to niecałe 9 litrów.
7,8
BMW Seria 3 F30-F31-F34
Limuzyna Facelifting 1.5 318i 136KM 100kW
Po przejechaniu 1300 km od zakupu (ok. 90% na autostradzie) pokazuje łączne średnie spalanie 7,8 litra/100 km. Minimalne spalanie (85% odcinka na autostradzie, reszta po mieście przy płynnym ruchu) - 5,8 litra, jazda bardzo oszczędna, bo warunki na autostradzie wymuszały dłuższymi odcinkami ok. 90km/h, z tego biorąc pod uwagę tylko autostradę to na dłuższych odcinkach zdarzyło się obiecane 5,5 l (może i trochę mniej), ale pedał gazu trzeba traktować bardzo delikatnie i unikać wyprzedzania (generalnie utrzymanie tak niskiego spalania pewnie po prostu było efektem niższej prędkości). Po mieście przy normalnej jeździe ok. 8,5-9,5 l / 100 km, dynamicznie (ale bez szaleństw) 10-11 l / 100 km, oszczędnie 7,5-8,5 l / 100km. Na autostradzie przy jeździe z tempomatem i średniej ok. 120-140 km/h - 6,7-7,5 l / 100 km.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3