Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 2019 BMW 3 318 i, Salon Polska, 1. Właściciel

67 999 PLN
BMW
Seria 3
2019
benzynowy
136 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2019
Przebieg 142 393 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 499 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 3 318 i, Salon Polska, 1. Właściciel

3,9
~Paweł
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Auto całkiem przyjemne, ale widać że zostało zaprojektowane w totalnie inny sposób niż poprzednie trójki, brakuje w niej precyzji prowadzenia i zwartości, wydaje sie ociężałe. Całościowo odbiór jest pozytywny, ma jednak kilka mankamentów, które nie przystoją marce premium. Dźwięk kierunkowskazów niewiadomo dlaczego słychać ze schowka przed pasażerem, jest to dziwne... Przy prędkościach od 100km/h do 140km/h słychać w przednich lewych...
4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie...
3,6
~Krzysztof
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 330e 292KM 215kW
Jest to moje już trzecie na przełomie 10 lat auto służbowe tej marki. wymogi koncernowe zmusiły do zakupu hybrydy typu plug-in,żeby cyferki dotyczące emisji C02 w g/km się zgadzały. auto użytkuje od zerowego stanu licznika-wyjechałem nim z salonu. zaczną od zewnętrza i karoserii. po 8 latach bmw w białym kolorze,skusiłem się na czarną barwę i tutaj totalna porażka. lakier regularnie wymaga gruntownego mycia,a już po 2 miesiącach wyszły...

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3