Szukaj

BMW Seria 1 E81/E87 2008 BMW Seria 1 Zarejestrowany - 2,0 - 136 KM

9 500 PLN
BMW
Seria 1
2008
diesel
136 KM
+48
ZIELONA GÓRA (woj. lubuskie)
Rocznik 2008
Przebieg 296 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 996 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat

4,6
~Bartosz
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 3.0 130i 265KM 195kW
Auto nie jest pozbawione wad, ale czymże są te wady przy tylu zaletach?! Do nocnej przejażdżki na odstresowanie auto bliskie ideału. Trzyma się suchej drogi jak przyklejone. Na mokrej nawierzchni chętnie zarzuca dupką. Na śniegu lepiej nie wyłączać trakcji... Niejeden kierowca był zdziwiony, jak przy 160km/h ten mały bączek wyprzedzał go z prawej i leciał dalej... niejeden kierowca w S-klasie czy 7-ce był zdziwiony jak przy 200km/h ten mały...
4,0
~Mikołaj
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Bardzo dobry samochód do poruszania się po mieście i pokonywania niedługich tras. Prowadzi się niesamowicie, w zakrętach trzyma się drogi jak wryty. Układ kierowniczy komunikuje jasno kierowcy co dzieje się z samochodem i grzecznie słucha się ruchów kierownicy. Silnik jest wystarczający na tę budę, ale nic poza tym - udało mi się osiągnąć czas 9.7s do 100km/h wg. GPS. Przy wyprzedzaniu trzeba jednak zredukować i mieć kawałek na rozpęd. Moc...
3,3
~Tobi
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118i 129KM 95kW
Na pierwsze auto lub dla kobiety na dojazd do szkoły czy do pracy jest ok. Ładne i zwinne autko którym wszędzie zaparkujesz. Kupiłem jako pierwszy samochód(190tys km), układ jezdny świetny prowadzi się jak gokart i jest cicho w środku (po regeneracji tylnego mostu - koszt ok 2000zł ). Lakier i karoseria spoko nic nie rdzewieje, podwozie w dobrym stanie. Tyle z zalet.... Silnik bierze olej - średnio raz na 2 miesiące muszę dolewać. Spalanie...

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 1