Szukaj

BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 2008 BMW Seria 1 116i benzyna 122 KM Salon Polska

18 997 PLN
BMW
Seria 1
2008
benzynowy
122 KM
+48
Dzierżążno (woj. pomorskie)
Rocznik 2008
Przebieg 180 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 599 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW Seria 1 116i benzyna 122 KM Salon Polska

7,7
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 90kW
Średnio w Krakowie spala około 8.5 litra na 100km, przy jeździe trochę po centrum + obwodnica Krakowa. W trasie około 7litrów. Gdyby miał jeszcze raz kupować ponownie wybrałbym benzynę ale w wersji 140 konnej 118i. Diesla nie kupiłem w związku z opiniami o awaryjności serii N. To co zaoszczędziłbym na spalaniu diesla, oddałbym przy ewentualnej naprawie. Rzecz jasna dieslem BMW jeździ się znakomicie ale wybrałem 'bezpiecznięjszą' opcję. Silnik N43, obecnie zrobionie 186tys km, czyli moje 36tys km po odkupieniu auta od pierwszego właściciela.
6,8
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 90kW
Silnik BMW Serii 1 zadawala się niewielką ilością benzyny. Na trasie jadąc w pojedynkę można osiagnać spalanie delikatnie przekraczające granicę 5 l/100km. To wynik dorównujący sławnemu silnikowy VW 1,9 TDI. W mieście auto konsumuje nie więcej niz 9 l/100km przy w miarę dynamicznej jeździe. Jeżeli chodzi o osiągi to w najmniejszym dziecku BMW nie doświadczymy wciskania w fotel przy przyśpieszeniu, jedynie tylni napęd zapewnia frajdę z jazdy,ale tylko na mokrej nawierzchni czy na śniegu. Elastyczność silnika niezachwyca, fakt że można się puruszać na 6 biegu przy prędkości 50, a nawet 40 km/h, a silnik nie będzie błagał nas szarpaniem o zmianę biegu na niższy, aczkolwiek przyśpieszenie bedzie trwało wieki. Maksymalną moc 122 KM silnik osiąga dopiero przy 6 tys.obr/min (praktycznie na końcu skali, gdyż silnik kręci sie do niecałych 7 tys.obrotów), a maksymalny moment obrotowy dopiero powyżej 4 tys.obrotów, zatem aby wykonać dynamiczny manewr wyprzedzania jesteśmy zmuszeni do "ostrej" redukcji biegów. Podsumowyjąc BMW 116i jest oszczędnym, wdzięcznie prowadzącym się samochodem dzięki rewelacyjnemu układowi kierowniczemu, który natychmiastowo reaguję na polecenia kierowcy, ale silnik 1,6 jest zbyt płynie zaprogramowany na naciśnięcie pedału gazu i naturalnie brakuję mocy. Polecam wersję 118d 143KM lub jeszcze lepsza 120d 177KM, którymi miałem możliwośc się przejechać...niestety już po kupnie 116i :(
7,5
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 122KM 90kW
Przy ciężkiej nodze w mieście i trochę trasy wychodzi 8.6, ale ciężko zejść poniżej 8 przy jeździe delikatnej :D ale wiadomo że bmw sie nie kupuje żeby oszczędzać na paliwie a przyjemność z jazdy nieporównywalne, szczególnie z zawieszeniem M w zakrętach!

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 1