Szukaj

BMW Seria 1 E81/E87 2010 BMW 1 116i, Klima, Klimatronic

15 999 PLN
BMW
Seria 1
2010
benzynowy
122 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 227 983 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop

4,6
~Bartosz
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 3.0 130i 265KM 195kW
Auto nie jest pozbawione wad, ale czymże są te wady przy tylu zaletach?! Do nocnej przejażdżki na odstresowanie auto bliskie ideału. Trzyma się suchej drogi jak przyklejone. Na mokrej nawierzchni chętnie zarzuca dupką. Na śniegu lepiej nie wyłączać trakcji... Niejeden kierowca był zdziwiony, jak przy 160km/h ten mały bączek wyprzedzał go z prawej i leciał dalej... niejeden kierowca w S-klasie czy 7-ce był zdziwiony jak przy 200km/h ten mały...
4,0
~Mikołaj
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 1.6 116i 115KM 85kW
Bardzo dobry samochód do poruszania się po mieście i pokonywania niedługich tras. Prowadzi się niesamowicie, w zakrętach trzyma się drogi jak wryty. Układ kierowniczy komunikuje jasno kierowcy co dzieje się z samochodem i grzecznie słucha się ruchów kierownicy. Silnik jest wystarczający na tę budę, ale nic poza tym - udało mi się osiągnąć czas 9.7s do 100km/h wg. GPS. Przy wyprzedzaniu trzeba jednak zredukować i mieć kawałek na rozpęd. Moc...
3,3
~Tobi
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118i 129KM 95kW
Na pierwsze auto lub dla kobiety na dojazd do szkoły czy do pracy jest ok. Ładne i zwinne autko którym wszędzie zaparkujesz. Kupiłem jako pierwszy samochód(190tys km), układ jezdny świetny prowadzi się jak gokart i jest cicho w środku (po regeneracji tylnego mostu - koszt ok 2000zł ). Lakier i karoseria spoko nic nie rdzewieje, podwozie w dobrym stanie. Tyle z zalet.... Silnik bierze olej - średnio raz na 2 miesiące muszę dolewać. Spalanie...

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 1