Szukaj

Audi TT 8N Coupe 1.8 T 180KM 1999 Audi TT 1.8T-Gaz -S line -Skora -Super stan

14 500 PLN
Audi
TT
1999
benzynowy z lpg
180 KM
+48
Żyrardów (woj. mazowieckie)
Rocznik 1999
Przebieg 292 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 781 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia coupe
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi TT 1.8T-Gaz -S line -Skora -Super stan

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
228 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Średnie spalanie
8,1 l/100 km
Długość
4 041 mm
Szerokość
1 764 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
9,7
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Spalanie zdrowego 1.8T jest zależne przede wszystkim od stylu jazdy i ogarnięcia "łącznika". Jeżeli ktoś chce jeździć oszczędnie, a do tego ma sprawne auto, naprawdę da się osiągnąć sensowne rezultaty. Jazda w trasie z prędkością oscylującą w granicach 90 km/h może zaowocować spalaniem nawet poniżej 7 litrów na setkę. Jednocześnie wraz ze wzrostem prędkości rośnie spalanie. W trasie przy prędkościach w przedziale 140 - 160 km/h i dynamicznym wyprzedzaniu bez problemu można zbliżyć się do 10 litrów. Miasto to już w ogóle inna bajka - w trybie emeryckim można zamknąć się nawet w 8,5 litra. Upalając auto bez problemu można ten wynik podwoić. Oczywiście znaczenie mają również warunki (korki, klima, długość trasy, etc.). W Warszawie, przy codziennej eksploatacji (korki o 8, korki o 18) i trasach do pracy rzędu 10 kilometrów, średnio wychodziło 10 l/100. Moim zdaniem poziom spalanie / osiągi jest do zaakceptowania. Lepsze spalanie przy zachowaniu tych samych osiągów można osiągnąć tylko w jakimś dłubniętym 1.9 / 2.0 TDI, ale silniki te, jak każde zresztą, również mają swoje wady (szczególnie 2.0 TDI).
11,0
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
paliwo żre jak dziki. mam wszystko w aucie wyregulowane, powymieniane części itp. nie wierzcie tym co tu piszą, że auto pali 8-9litrów bo tyle nie pali. jak mu się da w kichę to potrafi spalić 13-15l. normalnie pali 10-11litrów. ten co pisze że pali mu 8 czy 7 litrów to chyba jak stoi z wyłączonym silnikiem. auto mam 3 lata i jak go kupowałem nie podniecałem się jak większość osób która tu opinie wystawia, ale podeszłem do zakupu jak do normalnego auta (auto ma jeździć, nie psuć się i dawać frajdę, za to płacę, leję benzynę itp). ten samochód to porażka - 180km to za mało jak na dzisijesze czasy, praktycznie i te 225km to też już mało - audi a3 w wersji r ma tyle samo i przynajmniej nie rzuca się w oczy i nikogo nie kole (a my za to nie będziemy płacić - np. koleżance ktoś z zawisci rzucił w tt-kę cegłę w szybę na parkingu, innemu kumplowi ktoś rzucił jogurt w auto).
10,3
Audi TT 8N
Coupe 1.8 T 180KM 132kW
Samochód po 2 latach pokazał że może być oszczędny (6.33l/100 na trasie do 90km/h) ale także potrafi sobie spalić przy ostrej dynamicznej jeździe (16.0l/100) W spalaniu miejskim nie ma dramatu lecz mogłoby być trochę lepiej

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi TT