Szukaj

Audi Q5 I SUV 3.2 FSI 270KM 2011 Audi Q5 Audi Q5 3.2 FSI Quattro

77 500 PLN
Audi
Q5
2011
benzynowy
270 KM
+48
Poznan (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2011
Przebieg 135 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 270 KM
Pojemność silnika 3 197 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi Q5 Audi Q5 3.2 FSI Quattro

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
234 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,9 s
Średnie spalanie
9,3 l/100 km
Długość
4 629 mm
Szerokość
1 880 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
NIE
33% 67%
11,2
Audi Q5 I
SUV 3.2 FSI 270KM 199kW
Porównując z nowym Hyundaiem ix35 1.6GDI, (bez turbo) bo to właściwe porównanie aut o podobnym przeznaczeniu, gabarytach a jednocześnie skrajnie rożnych pojemnościach i dużej dysproporcji komfortu na niekorzyść Hyundaia (Audi dwa razy większa pojemność silnika) jestem zachwycony. Koszty na stacji wychodzą prawie identyczne, komfort jazdy i dynamika diametralnie rożne. Auto tej wielkości zwyczajnie powinno byc wyposażone w większy silnik dla zdrowia psychicznego i nie drenowania kieszeni. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Średni zasięg baku Hyundaia przy normalnej jeździe 480km, przy Audi te wartości sa praktycznie identyczne.
14,3
Audi Q5 I
SUV 3.2 FSI 270KM 199kW
Nie wiem jak trzeba jeździć po mieście żeby przy spokojnej jeździe zejść do poziomu 10-11l, przy miejskiej umiarkowanej jeździe realny wynik to 13-14l przy czym jest to jazda miejska, czyli troche korków, stanie na światłach i ruszanie normalne. W trasie przy normlanej jeździe bez szaleństw wynik 10-11l jest normalny (prędkości ok 120-140km/h). Każde poważniejsze wdepnięcie gazu od razu zwiększa średnią. Ekstremalnie przy bardzo dużych korkach w piątek komputer pokazał 18-20l. Wrażenia akustyczne są ok, fakt może nie jest to infinity i nie drze się jak oszalałe ale wydech jak najbardziej słychać. Generalnie średnio miasto/trasa można spokojnie zmieścić się w 15l/100km nie będą przy tym zawalidrogą :) miasto Kraków - a więc korki są tu prawdziwe, może stąd większe średnie spalanie w stosunku do innych raportów
12,8
Audi Q5 I
SUV 3.2 FSI 270KM 199kW
Dobry silnik pod LPG. Po mieście pali 11L gazu i ok. 3-4 litry benzyny. W trasie 9L gazu i ok. 2 litry benzyny. Jak na moc i gabaryty to bajka. Rozważałem różne opcje w stylu Hybryda+LPG lub Diesel. Hybrydy są zbyt drogie jak na ich tandetne wykończenia, brak mocy i wycie przy przyspieszaniu, a ostatni Diesel zapychał się w mieście i często psuł. Tu mam dźwięk, moc i oszczędność na stacji. Polecam :)

Zalety

+ Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Ergonomia - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi Q5