Szukaj

Audi Q3 I SUV 1.4 TFSI 150KM 2015 Audi Q3 1.4 TFSI 150KM navi manual bezwypa...

58 900 PLN
Audi
Q3
2015
benzynowy
150 KM
+48
Kruszyna 12B (woj. lubuskie)
Rocznik 2015
Przebieg 149 999 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 395 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi Q3 1.4 TFSI 150KM navi manual bezwypa...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
203 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 385 mm
Szerokość
1 831 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
7,0
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Trasa ok 1600km (1300km autostrada w predkosciach 100-150 + 300km/h trasa lekka w predkosciach 70-100km/h) = 120litrow benzynki 95, co w przeliczeniu dalo rowne 7,5l/100km (Dane z dystrybutora). Kiedy jechalem Po drodze krajowej w predkosciach 80-110km/h spalanie spadalo troszke ponizej 6l/100km. Natomiast jazda Po niemieckiej autobahnie (teren falowany) w predkosciach 130-160km/h I zaladowany samochodzie Po dach wyszlo 8,4l/100km. Powiem szczerze, ze szukalem rodzinnego TDI w kombi do kupienia ale ten 1,4 TSI 150KM chyba ostatecznie przekonal Mnie do zakupu benzynki
6,7
Audi Q3 I
SUV 1.4 TFSI 150KM 110kW
Samochód dość drogi w zakupie, choć w swojej klasie z pewnością rozsądny wybór. Za wersję wg. cennika wartą ok. 140 tys. zapłaciliśmy ok. 120 bo była promocja na wyposażenie - 20 tys. gratis i pakiet chyba za 9200 zamiast za 19 tys. czy jakoś tak. Wyszło bardzo rozsądnie. Mała utrata wartości, koszty to tylko paliwo i to jak na kanciatego benzyniaka w bardzo rozsądnej ilości. Średnio z całej eksploatacji 40/20/40 (miasto/szosa/autostrada) wyszło 7,2. Ważne: jeśli ktoś dużo jeździ autostradami i nie satysfakcjonuje go 130 - 140 km/h niech kupi diesla - ten motorek zestrojony jest wybitnie do miasta, gdzie nie przekracza 8l/100km nawet przy pojedyńczych przelotach poniżej 1 km. Na drogach krajowych, przy jeździe 70/110 (zab/niezab) spala ok. 5,6 - 6. Autostrada - jest dość oszczędny do 130 - przy 130 pali ok. 7,2 a przy 140 - ok. 8, co jak na benzynę turbo, kanciatą sylwetkę i sporą masę, moim zdaniem jest bardzo ok. Ale powyżej - trzeba uważać, bo przybywa ponad 1l (potem sporo ponad) na każde 10 km/h. Przy pedale w podłodze - co daje ok. 220 km/h - bak wystarcza na niewiele ponad 200 km (21-25l/100km) i to zdecydowanie zmniejsza radość z szybkiej jazdy. Przeglądy co 30 tys, wypadł akurat w Niemczech, koszt 500? to całkiem rozsądnie.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi Q3