Szukaj

Audi A6 C8 Limousine Plug-In Facelifting 2.0 55 TFSI e 367KM 2024 Audi A6 S line 55 TFSI e quattro 367 KM S tronic*T

329 472 PLN
Audi
A6
2024
hybrydowy
367 KM
+48
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
Rocznik 2024
Przebieg 8 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 367 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Asystent pasa ruchu, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Nawigacja GPS, Alufelgi, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi A6 S line 55 TFSI e quattro 367 KM S tronic*T

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,6 s
Długość
4 939 mm
Szerokość
1 886 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
72% 28%
2,9
~Mariusz
Audi A6 C8
Avant 2.0 45 TFSI 245KM 180kW
Problemy zaczęły się po 80 tyś km i kolejny raz po 120 tyś km. Dwa razy wymieniana maglownica, bo padło wspomaganie, producent nie przewidział wymiany samego modułu co komplikuje naprawę, oraz wymieniany radar od aktywnego tempomatu i pre sense front, przez co samochód przestał w serwisie miesiąc, bo nie było dostępnych części od ręki. Na kierownicy na postoju przy uruchomionym silniku czuć wibracje, ekran od panelu klimatyzacji bardzo łatwo...
4,4
~MarPO
Audi A6 C8
Avant 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto bardzo wygodne, trochę mało zwrotne przy parkowaniu (brak tylnej osi skrętnej), dość ciężkie (silnik 3.0, dach panoramiczny, hak), dynamiczny silnik, faktycznie przy większych prędkościach słychać szum powietrza od lusterek, zdarzają się przejściowe problemy z wyświetlaczem, ostatnio przybyło cieczy (paliwa) w misce oleju od niedokończonych procesów wypalania DPF, układ jezdny mniej precyzyjny od BMW, ale za to bardziej komfortowy. Miałem...
4,8
~carambaras
Audi A6 C8
Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Bardzo dobre auto, 2-litrowy silnik pozytywnie mnie zaskoczył, ale - uwaga - tylko jako Quattro! Komfortowy, cichy i pojemny, wymaga jednak sporego doposażenia, aby sprawiać naprawdę dużo frajdy z jazdy (tylna oś skrętna, DCC, sportowe siedzenia, pełen pakiet asystentów jazdy (niestety, nie zawsze działają poprawnie), niskoprofilowe opony i przednia szyba akustyczna. No i koniecznie Bang&Olufsen :) Jeździłem tym autem w różnych wariantach -...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6