Szukaj

Audi A6 C6 Avant 2.0 TDI 140KM 2008 Audi A6 Kombi 2.0 TDi Manual

6 000 PLN
Audi
A6
2008
diesel
140 KM
+48
Nakło nad Notecią (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2008
Przebieg 222 400 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

Radio fabryczne

Informacje o samochodzie

Audi A6 Kombi 2.0 TDi Manual

7,2
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Auto posiadam od 8 miesięcy, spalaniem jestem miło zaskoczony, jest to ciężki samochód, jeżdżący na kołach 245/40R18. W mieście około 20tys. mieszkańców samochód średnio spala około 7.5l/100km. Nie jeżdże tylko po mieście wiec średnie spalanie jakie uzyskuje 50% miasto 50% trasa samochód średnio spala 6.7l/100km. Jeżdżąc spokojnie w trasie do 120km/h spalanie 5.5l/100km. Jadąc na wakacje 1350km w jedną strone przy prędkościach od 120km/h do 160km/h (średnia z komputera to 102km/h) spalanie 6.2l/100km. Samochód w pełni doładowany 4 osoby na pokładzie i pełen bagażnik, jak dla mnie to rewelacyjny wynik przy czym nie jeżdżę spokojnie, nie wiem jakie spalanie jest w seri bo zaraz po zakupie brakowało mocy, ciężki samochód i automat, trzeba było zmodzić na 175KM (seria 140KM).
8,6
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Spalanie mnie zaskoczyło. Jak kupiłem Auto na trasie palił 4,5 l/100km na niemieckim paliwie i na autostradzie. Po przejechaniu granicy i zatankowaniu auta dopiero wtedy zaczęły sie problemy. Komputer przełącz sie w tryb awaryjny max 90KM/h i szybciej nie pojedzie u mechanika dowiedziałem się, że to DPF (filtr cząstek stałych) Mordowałem sie z tym miesiąc po czym dowiedziałem sie, że to wina uszkodzonej przepustnicy koszt naprawy 1500zł, ale to nie rozwiązało problemu przepalania włączało sie co 200km a powinno raz na 2000 km. Spalanie wychodziło 860km w trybie mieszanym na 80 litrach paliwa. Dopiero gdy usunąłem DPF wszytsko zaczęło działać jak trzeba koszt usunięcia 2500zł. Jeśli ktoś kupuje auto z zagranicy, z przebiegiem 200 tys km niech sobie zarezerwuje 5000zł na doprowadzenie go do używalności. Z napraw jakie mnie czekały w pierwszym miesiącu użytkowania to wymiana przepustnicy 1500zł regeneracja turbiny 1400zł regeneracja pompy oleju(wyciera sie wałek) 300zł (oczywiście przez ta pompe musiałem zrobić turbine, ponieważ pompa nie podała oleju.) I tu skończyły się problemy zrobiłem 16000km w przeciągu 5 miesięcy i auto niewidziało warsztatu, teraz musze jechac wymienić olej:) Po wymontowaniu DPF spalanie srednie spadło z 12 litr na 7,8 gdzie nie jeżdżę oszczędnie i teraz posiadam 170KM myślę, że spokojnie można zejść poniżej 7 litr a na trasie poniżej 6. Ogólnie jak na samochód tej klasy to ceny nie są rewelacyje w porównaniu do tych samych aut z większym silnikiem. niewielki koszt wymiany rozrządu 600zł a 3.0 Quatro 5000zł
8,1
Audi A6 C6
Avant 2.0 TDI 140KM 103kW
Auto użytkowane w ostatnim czasie głównie w cyklu mieszanym. 250 km trasy, 300 km miasta z obrzeżami spalanie 8,9. Same miasto średnio 10l przy dynamicznej jeździe. Auto ma podniesiona moc na około 170KM.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6