Szukaj

Audi A6 C8 2018 Audi A6 Allroad Quattro Automat Klima: 4strefy

59 900 PLN
Audi
A6
2018
diesel
218 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 160 100 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 218 KM
Pojemność silnika 2 967 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny perłowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Asystent parkowania, Czujnik martwego pola, Czujniki parkowania przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewane lusterka boczne, Zawieszenie adaptacyjne, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, CD, MP3, Radio fabryczne, Nawigacja GPS, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Audi A6 Allroad Quattro Automat Klima: 4strefy

2,9
~Mariusz
Audi A6 C8
Avant 2.0 45 TFSI 245KM 180kW
Problemy zaczęły się po 80 tyś km i kolejny raz po 120 tyś km. Dwa razy wymieniana maglownica, bo padło wspomaganie, producent nie przewidział wymiany samego modułu co komplikuje naprawę, oraz wymieniany radar od aktywnego tempomatu i pre sense front, przez co samochód przestał w serwisie miesiąc, bo nie było dostępnych części od ręki. Na kierownicy na postoju przy uruchomionym silniku czuć wibracje, ekran od panelu klimatyzacji bardzo łatwo...
4,4
~MarPO
Audi A6 C8
Avant 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto bardzo wygodne, trochę mało zwrotne przy parkowaniu (brak tylnej osi skrętnej), dość ciężkie (silnik 3.0, dach panoramiczny, hak), dynamiczny silnik, faktycznie przy większych prędkościach słychać szum powietrza od lusterek, zdarzają się przejściowe problemy z wyświetlaczem, ostatnio przybyło cieczy (paliwa) w misce oleju od niedokończonych procesów wypalania DPF, układ jezdny mniej precyzyjny od BMW, ale za to bardziej komfortowy. Miałem...
4,8
~carambaras
Audi A6 C8
Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Bardzo dobre auto, 2-litrowy silnik pozytywnie mnie zaskoczył, ale - uwaga - tylko jako Quattro! Komfortowy, cichy i pojemny, wymaga jednak sporego doposażenia, aby sprawiać naprawdę dużo frajdy z jazdy (tylna oś skrętna, DCC, sportowe siedzenia, pełen pakiet asystentów jazdy (niestety, nie zawsze działają poprawnie), niskoprofilowe opony i przednia szyba akustyczna. No i koniecznie Bang&Olufsen :) Jeździłem tym autem w różnych wariantach -...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6