Szukaj

Audi A6 C5 Avant 2.7 V6 biturbo 250KM 2003 Audi A6 Allroad 2.7 T , 1. Właściciel, GAZ, 4X4

18 999 PLN
Audi
A6
2003
benzynowy z lpg
250 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2003
Przebieg 297 521 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 250 KM
Pojemność silnika 2 671 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Nawigacja GPS, Zmieniarka CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Audi A6 Allroad 2.7 T , 1. Właściciel, GAZ, 4X4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
243 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s
Średnie spalanie
12,2 l/100 km
Długość
4 833 mm
Szerokość
1 850 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
13,7
Audi A6 C5
Avant 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
auto kupilem ponad miesiac temu, szukałem auta duzego, bezpiecznego potrzebny był naped na cztery kola, z dodatkowym wyposażeniem takim jak skóra czy nawigacja, ze wzgledu ze auto uzytkuje takze moja dziewczyna konieczni automat. auto uzytkuje po skandynawskich ciasnych i kretych drogach, mroźny klimat i przykre doswiadczenia z poprzednim autem z silnikiem disla z ktorym mialem wiele problemow zarowno zima(odpalanie) jak i latem liczne usterki zadecydowalo ze tym razem bedzie to benzyna. wczesniej jakos niespecjalnie podchodzilem do audi allroad´a jako godnego nastepce poprzedniego auta, zwykle audi z poszerzanymi blotnikami z i zderzakami ktore nie sa w kolorze nadwozia, nic nadzwyczajnego. jednak spełniala moje kryteria i postanowilem je sprawdzic, dzis mysle ze jest to bardzo trafiony wybor mimo tego ze przez krotki czas uzytkowania mialem juz usterki takie jak sonda lambda oraz problem z zawieszeniem, niewaze kiedy pierwszy raz wsiadlem do auta i sie nim przejechalem nie moglem pozniej zasnac z ekscytacji:) auto zbieralo sie fenomenalnie do tego to co mnie zaskoczylo najbardziej zawieszenie jednak było to cos co przewazylo o zakupie auta. samochod poprostu plynie cichutko pracuje zadnych stokow i wtedy kiedy "wdrapuje" sie pod gorzysta waska droge auto automatycznie sie podnosi nie zachaczajac miska olejeowa badz tez inna czescia podwozia a gdy zjezdzam znow na droge ekspresowa i "lece" sobie spokojnie 150 znow mi sie obniza do optymalnej do predkosci i drogi poziomu. co do usterek jestem w stanie przyjac to co narazie sie dzieje chodz jest to niepokojace, sonde lambda wyminil na swoj koszt poprzedni wlasciciel, lecz problem z zawieszeniem ktory wyszedl mi niedawno bede musial uprac sie sam( podejrzewam przepracowany kompresor, gdyz problem z opuszczaniem czy tez podnoszeniem zawieszenia pojawil sie przy silnych mrozach) jednak wcale to nie przeszkada w uzytkowaniu auta. co do spalania tez nie prosze sie sugerowac moimi danymi poniewaz sa troche jakby to nazwać "wyżyłowane" tak jak wczesniej wspomnialem auto caly czas uzytkowane jest w skandynawi i poprzez gorzyste drogi spalanie jest wyższe niz jezeli by sie jechalo spokojnie po niemieckiej autostradzie... jadac pod gore kiedy mi sie spieszy do pracy spalanie moze oscylowac w granicy 22 litow ale i 50 litrow nie jest problem jak nie zaluje sie przepustnicy, z kolei gdy wracam z pracy jade z gorki analogicznie auto pobiera duzo mniej benzynki. ogolnie nie jest zle na tak duze auto jest to wynik do zaakceptowania. mysle ze zrobilem sluszny zakup i wszyskich zastanawiajacych sie szczerze zachecam, przedewszystkim trzeba sie tym przejechac. w moim wypadku auto bylo baaaaardzo drogie z racji zakupu za granica, jednak przed zakupem trzeba sprawdzic koniecznie zawieszenie w moim przypadku wszystko bylo okej z racji ze auto stalo caly czas w ogrzewanym garazu a ostatnimi czasie gdy ja je uzytkuje stoi na mrozach rzedu -25 to kompresor odpowiedajacy za podnoszenie auta troche odmawia posluszenstwa. narazie nie przejmuje sie tym i ciesze sie jazda moja uternowiana A6! POLECAM
12,1
Audi A6 C5
Avant 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Jeśli chodzi o jazdę miejską to średnio jest to 14-15 l/100 km w Warszawskich korkach. Przy bardzo oszczędnej jeździe i wyłączonej klimatyzacji możliwe jest zejście do poziomu 12 l w mieście. Przy jeździe dynamicznej (przyspieczanie od świateł do świateł) przekroczenie 20 l/100 km nie będzie wielkim problemem. Na trasie nie przekraczając 120 km na godzinę i delikatnie operując gazem udało mi się odnotować spalanie na poziomie 8-8,5 l/100 km z włączoną klimatyzacją. Średnio wychodzi koło 10-10,5 l/100 km na polskich "autostradach. Przy jeździe dynamicznej, przy częstym i gwałtownym przyspieszaniu i prędkościach chwilowych dochodzących do 200 km/h nie powinno dziwić spalanie na poziomie 12-13 l/100 km. Przy jeździe autostradowej ze stałą prędkością pow. 180 km/h rezultat ten może wzrosnąć - zależnie od prędkości. Dodam, że podaję wartości wskazane przez komputer, które mogą nieco odbiegać od realnego zużycia paliwa, choć wydaje mi się że nieznacznie. Dotyczą benzyny Pb 98. Samochód z manualną skrzynią biegów na oponach szer 235, po chiptuningu do około 300 KM i 430 Nm.
15,7
Audi A6 C5
Avant 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
Wyniki które podałem oczywiście są wynikami na gazie na pb wychodziło w trasie 10.7 miasto nie sprawdzałem w mieszanym 13 Ogółem jak przy tym wieku i masie auto zachowuje się pewnie i przyjemnie się prowadzi jest fajnie wyposażone i zostawia pole do popisu osobą które ewentualnie chciały by coś więcej z niego wyciągnąć :)) Slabą strona w moim aucie jest chyba tylko skrzynia która z nienacka potrafi wyrzucić tryb awaryjny ale to już wynik zaniedbania poprzednich właścicieli

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6