Szukaj

Audi A6 C8 Limousine Plug-In 2.0 50 TFSI e 299KM 2024 Audi A6 50 TFSI e quattro S Line Sedan 2.0 (299KM) 2024

290 300 PLN
Audi
A6
2024
hybrydowy
299 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 299 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Asystent parkowania, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo SD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Hak, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Audi A6 50 TFSI e quattro S Line Sedan 2.0 (299KM) 2024

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,2 s
Średnie spalanie
1,7 l/100 km
Długość
4 939 mm
Szerokość
1 886 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
74% 26%
4,4
~MarPO
Audi A6 C8
Avant 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Auto bardzo wygodne, trochę mało zwrotne przy parkowaniu (brak tylnej osi skrętnej), dość ciężkie (silnik 3.0, dach panoramiczny, hak), dynamiczny silnik, faktycznie przy większych prędkościach słychać szum powietrza od lusterek, zdarzają się przejściowe problemy z wyświetlaczem, ostatnio przybyło cieczy (paliwa) w misce oleju od niedokończonych procesów wypalania DPF, układ jezdny mniej precyzyjny od BMW, ale za to bardziej komfortowy. Miałem...
4,8
~carambaras
Audi A6 C8
Avant 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Bardzo dobre auto, 2-litrowy silnik pozytywnie mnie zaskoczył, ale - uwaga - tylko jako Quattro! Komfortowy, cichy i pojemny, wymaga jednak sporego doposażenia, aby sprawiać naprawdę dużo frajdy z jazdy (tylna oś skrętna, DCC, sportowe siedzenia, pełen pakiet asystentów jazdy (niestety, nie zawsze działają poprawnie), niskoprofilowe opony i przednia szyba akustyczna. No i koniecznie Bang&Olufsen :) Jeździłem tym autem w różnych wariantach -...
4,1
~Krzysztof
Audi A6 C8
Allroad 3.0 55 TDI 349KM 257kW
Dostałem to auto na dłuższe testy, bo miałem je po prostu kupić. Niestety po przejechaniu niewielkiej w sumie ilości kilometrów, zrezygnowałem z zakupu i oddałem auto do salonu. Auto dostałem w konfiguracji za 550 tys zł i ani przez chwilę nie poczułem się jak w czymś co kosztuje ponad pół miliona złotych. Wewnątrz jakość materiałów jest ok ale takie "niedoróby" jak choćby brak złącz usb dla tylnej kanapy(rozumiem, ktoś zapominał...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6