Szukaj

Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 2016 Audi A6 2.0 TDI, 187 KM, Automat, Navi, Xenon

68 999 PLN
Audi
A6
2016
diesel
190 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2016
Przebieg 245 120 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Audi A6 2.0 TDI, 187 KM, Automat, Navi, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
226 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Średnie spalanie
4,6 l/100 km
Długość
4 943 mm
Szerokość
1 874 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
6,7
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Cześć, na podstawie różnych tras i przejechaniu ponad 100k km. Statystyki z tankowania (wskazania komputera to różnice max +/-0,3). Najmniejsze spalanie 4,8 jeżdżąc bardzo przepisowo poza miastem i małe miejscowości, dosłownie muskając gaz, wycieczkowo. Jeżdżąc spokojnie/normalnie, szkoła - praca - dom, bez ciągłego przyśpieszania, trasa mieszana, tj. trochę autostrada i korki warszawskie pali 6,3 w lato, w zimę 6,5. Cały czas jeżdżąc z włączoną klimatyzacją. Maksymalne zużycie trasa Sopot-Warszawa, korki w Trójmieście i na wyjeździe, S7 w szczycie letnim, co chwila gaz w podłodze, tak przez 350km, spalił średnio mniej niż 9. Trasy po 200km z prędkościami 160-180 autostrady i eski pali średnio 7.0 Zależy jak często żwawo przyśpieszać. Generalnie mega ekonomiczne auto. Mega komfort. Polecam. Ps. serwisując odpowiednio, zmiany na czas i olej co 15k nic się z nim nie dzieje. Jedynie części eksploatacyjne.
6,7
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Zrobilem ogolnie 60 tys. km. Przyklad trasa do Wloch 1150 km, , trojka dzieciaków, bagażnik na maxa doładowany z boxem na dachu, nie oszczędzałem na przyspieszeniach, średnie spalanie 6,3. Jeśli jeżdzę pół miasto -korki, potem traski po 30 km, to spalanie jest ok 7,5. Samo miasto ok 20 km to 9,0. Autostrada butowanie pod 200 to 9,7. Dziadkowanie i ekodriving można zejść na trasie do 4,8. Brakuje mi quatro, bo nawet 190 kucy zrywa przyczepnosc przy ruszaniu, potem juz elektronika sobie radzi. Mocno narzekam na nawigacje, bylo wiele prob z serwisem, ale niestety audi tak ma. 5-metrowe auto kiepskie w manewrach, miasto-dramat, wtedy biore octavie :) Ogólnie nie warte swojej ceny, ale jak sie chce mieć auto z pierwszej trojki, to..., trza placic. Do tej pory bez awarii. Generalnie polecam.
7,1
Audi A6 C7
Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
Auto w trasie jest bardzo oszczędne przy prędkości do 90 km/H udało się zejść nawet do 5,4l/100. Autostrada 140 km/H spalanie 6l. Miasto przy delikatnym prowadzeniu 8l natomiast na pełnym gazie 11l. Mysle ,ze to dobry wynik jak na tak duże auto.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Wyciszenie

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6