Szukaj

Audi A5 F5 Coupe 2.0 TFSI 252KM 2018 Audi A5 VAT23 S-Line Quattro Automat Piekny 2....

119 999 PLN
Audi
A5
2018
benzynowy
252 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2018
Przebieg 109 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 252 KM
Pojemność silnika 1 984 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi A5 VAT23 S-Line Quattro Automat Piekny 2....

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,8 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 673 mm
Szerokość
1 846 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
9,4
Audi A5 F5
Coupe 2.0 TFSI 252KM 185kW
Na wstępie jedna uwaga, skrzynia biegów manualna.(w konfiguratorze raportu nie ma takiej opcji do wyboru) Spalanie paliwa jadąc w trasie spokojnym tempem z prędkością 120 km/h udało mi się zejść do 8,5 l/100 km, przy 160 -200 km/h 12 l. W mieście staram się nie patrzeć na podgląd średniego spalania ;-) Ale gdy monitoruje spalanie, to przy braku korków i jeździe dość spokojnej to udaje mi się zejść do 10-11 l, ale znacznie częściej przekracza wartości w okolicach 15l. Auto robi wrażenie ociężałego, choć zbiera się rewelacyjnie na wyższych obrotach. Zawieszenie ma raczej twarde. Jakość materiałów tu czuć wyższa półkę. Wygląd - przyciąga uwagę przechodniów, choć bez przesady. Dźwięk - głęboki atl, idealna głośność, która nie męczy w trasie.Bagażnik zasobny, choć jego pojemność nie powala. Mega wygodne fotele (przednie i tylne), super trzymają na zakrętach. Z tyłu miejsca na głowę w sam raz dla osób od 180 cm. Auto dynamiczne, piękne i rewelacyjnie trzymające się drogi. W razie potrzeby przewieziemy 4 osoby ale bez szału, zwłaszcza wsiadając czy wysiadając z tylnych siedzeń. No ale to coupe, przeznaczone głównie dla dwóch osób. Bagaż dwóch osób zmieścimy bez problemu. Keyless to koszmar nie udogodnienie. W wersji jaką posiadam (Prestige) kilka bajerów całkowicie zbędnych.
7,7
Audi A5 F5
Coupe 2.0 TFSI 252KM 185kW
Przejechałem pierwsze 2 tys km i poniżej moje obserwacje: Oszczędna racjonalna jazda w trasie (110 - 120, wyprzedzanie, w tym odcinki autostrady 130/140 na tempomacie) - spalanie 7.2 - 7.6 l Oszczędna racjonalna jazda w dość intensywnym ruchu, bez nadmiernego wyprzedzenia (prędkość 90 - 100) - spalanie ~5.5 - 6.5 litrów (można oczywiście zejść do 5 - tylko po co?) Pałowanie w trasie - 8-10 litrów Miasto oszczędnie - 8-9 litrów Miasto krótkie odcinki - 10 - 11 litrów Duże miasto (Wrocław) oszczędnie - 10 - 12 litrów Super pałowanie - 15-16 l też przyjmie Średnio od poczatku pali mi 8.4 Na baku przejeżdżam 600 - 700 km (dość duży udział odcinków pozamiejskich), na początku rezerwy chodzi zwykle 50 litrów Przy podobnej eksploatacji w moim drugim BMW F30 318d przejade spokojnie 900km przy spalaniu ~4.5 - 5.5 / 100km nowe Audi A5 Coupe to rzadkie auto, więc podejrzewam, że mój wpis przyda się planującym zakup
8,7
Audi A5 F5
Coupe 2.0 TFSI 252KM 185kW

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A5