Szukaj

Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 143KM 2008 Audi A4 S-line z Niemiec opłacony

31 900 PLN
Audi
A4
2008
diesel
143 KM
+48
Zgorzelec (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2008
Przebieg 230 095 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent parkowania, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

Audi A4 S-line z Niemiec opłacony

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
208 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 703 mm
Szerokość
1 826 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
7,7
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
390 tys. przebiegu, samochód zadbany, wtryski nie leją, DPF po czyszczeniu, wszystko sprawne. 130km/h po autostradzie z 1000km wyszło średnie 5,1 litra na 100km. Jazda do pracy, wyłącznie po mieście w średnim natężeniu ruchu ze światłami co 500 metrów - pomiędzy 10, a 11 litrów (zima czy lato, praktycznie bez różnicy). Spalanie średnie z 5 tys. kilometrów (miasto, trasa w stosunku 70/30) 7 litrów. Mierzone na dystrybutorze, start stop wyłączony. Jazda dynamiczna, ale bez gwałtownego przyspieszania lub hamowania, przepisowa.
9,0
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Jak czytam poprzednie raporty, to aż się za głowę łapię, jak wszyscy tu osiągają te 5,5-6,5 litra ? Autem jeżdżę od 3 lat i minimalne spalanie licząc po tankowaniu raz i tylko z ciekawości w lecie udało mi się osiągnąć na poziomie 7,5 litra w mieście jeżdżąc jak emeryt po godzinach bez korków. Ogólne spalanie z ostatnich kilkunastu tankowań mam w granicach 9-10 litrów, gdzie 40% to jazda po mieście dynamiczna (ale bez ruszania z piskiem opon), pozostałe to odcinki kilkadziesiąt km po autostradzie z prędkością 160km/h. W trasie przy 140km/h pali około 7,5l, przy 180km/h pali powyżej 10 l, im więcej na liczniku, tym oczywiście mniej w zbiorniku. Wszystkie wartości po tankowaniu, na komputer nawet nie spoglądam, bo średnie mi pokazuje 7,5, więc wszyscy tu wrzucający raporty to owieczki zapatrzone w optymistyczne wersje spalania podawane przez komputer :) Auto w miarę komfortowe i wyciszone (przy vmax 225km/h jedzie się całkiem znośnie) , silnik jednak już za słaby (rozglądam się za 3.0TDI), koszty utrzymania lekko wysokie (nie warto oddawać do podrzędnego serwisu, bo mogą więcej szkód narobić), jednak dla mnie akceptowalne i za nic nie przesiadłbym się na niższą klasę typu astra czy insignia, przez trzy lata i 60k zrobione oprócz eksploatacji z usterek to padła sprężarka klimatyzacji i rozsypał się wentylator chłodnicy, nic więcej, jednak szukałem auta ponad pół roku i kupiłem od osoby prywatnej zadbaną sztukę, handlarzy i ich stany igła omijałem szerokim łukiem. W tej chwili 243k na liczniku, powoli dwumas, sprzęgło i pewnie turbo mnie będzie czekało, oczywiście przygotowany jestem na te wydatki.
6,0
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 143KM 105kW
Jeżdżę tym autem od roku, wersja S-line, także ciut niżej zawieszona od podstawowej, opony 225/50/17. Przy bardzo spokojnej nie szarpanej jeździe na trasie, taki trochę eco-driving (drogi krajowe) można zejść do 5,3 (zdarzało się 5,0 choć rzadko). Kiedy dodać do tego spokojną jazdę na krótkich odcinkach do 10km, średnia z baku wychodzi 6,0-6,2. Autostrada przy 140km/h 6,2-6,7 ..i t u może być nawet z 4 osobami i bagażnikiem walizek, wynik różni się niewiele. Przy ostrzejszej jeździe spokojnie można osiągnąć 7,0l/100km. Auto z tym silnikiem prowadzi się naprawdę bardzo dobrze. Zero problemów, polecam.

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4