Szukaj

Audi A4 B9 Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 2023 AUDI A4 Allroad 40 TDI quattro Combi 2.0 (204KM) 2023

254 700 PLN
Audi
A4
2023
diesel
204 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2023
Przebieg 1 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 204 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

AUDI A4 Allroad 40 TDI quattro Combi 2.0 (204KM) 2023

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
232 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,3 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 762 mm
Szerokość
1 847 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,8
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
To mój drugi A4 Allroad diesel od 2017 roku, średnia z komputera przy silniku 204 KM mHEV po 40.000 km wychodzi 6,9 l/100 km. Co ciekawe hybryda mHEV pali ok 0,5 litra więcej na sto niż poprzedni Allroad z 2017 roku z silnikiem diesla 190 KM, gdzie średnia po ponad 100.000 km wychodziła 6,4 l/100 km. Dynamika dobra, jak ktoś chce większa to w benzynie ale wtedy spalanie większe o 2-3 l. Auto podwyższone, idealne na nasze dziury, wygodne, dość ciche i bezawaryjne, w tym budżecie moim zdaniem nie ma nic lepszego do kupienia z napędem 4x4. Silnik wzdłuż osi pojazdu i prawdziwy napęd quattro (nie mylić z haldexem w A3, Skodach czy VW) zapewnia wysoką stabilność auta podczas dużych prędkości, świetną przyczepność w każdych warunkach drogowych i dużo zabawy zimą.
7,3
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Jakby nie było to 4 łapy dlatego zużycie zaskakuje raczej tutaj na mniej pozytywną stronę - przynajmniej względem osiągów katalogowych, które podaje producent a pozostają jedynie w sferze marzeń aby takie warunki spalania osiągnąć. Taki sam silnik na 2 łapy oczywiście bez problemu zrobi takie rezultaty a nawet lepsze (jeździłem wcześniej takim na 2 łapy i dla 2 łap jest to realne aby osiągnąć to co podaje producen nawet udawało się osiągnąć nieznacznie lepsze rezultaty)
7,2
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4