Szukaj

Audi A4 B9 Avant 2.0 TDI 150KM 2015 Audi A4 2.0 TDI, Navi, Klima, Klimatronic

41 999 PLN
Audi
A4
2015
diesel
150 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2015
Przebieg 246 861 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Zmieniarka CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi A4 2.0 TDI, Navi, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
4 727 mm
Szerokość
1 842 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
7,0
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 150KM 110kW
Audi A4 Avanat, 2.0TDI 150KM z siedmiobiegową skrzynią S-tronic z SCR (mokry DPF) w pakiecie S-Line. Przebieg 13 000 km. Na początku napiszę że miałem tym samochodem przyjemność podróżować przez 3 tygodnie, samochód był z wypożyczalni, poruszałem się nim po drogach w UK. Spalania, które opisuje dotyczą jazdy w 3 osoby, na oponach o szerokości 245. Minimalne średnie spalanie: 6.8L Maksymalne średnie spalanie: 9.5L W zakorkowanym mieście na dystansach 5km przy temperaturze 6*C. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe: 4.7l/100km Zanotowane przy jeździe na autostradzie/drogach jednopasmowych z prędkościami 80km/h - 115km/h Silnik o tej mocy jest wystarczający do dynamicznego poruszania się, skrzynia biegów płynnie zmienia biegi, podczas jazdy z prędkościami ok. 100km/h na 7 biegu mamy obroty w granicach 1400RPM. Skrzynia lubi "dziadować" i pozwala na jazdę z prędkością w okolicach 90kmh przy obrotach 1100RPM. Wtedy czuć że silnik się troche męczy. Wyciszenie samochodu jest na bardzo wysokim poziomie, silnik niemalże jest niesłyszalny, a na wysokich obrotach jak na diesla brzmi bardzo przyjemnie. Spalanie AdBlue jest mi nieznane, natomiast jego uzupełnianie jest wygodne, gdyż korek znajduje się tuż przy wlewie paliwa. Uważam, że jak na tak szerokie opony oraz masę samochodu, spalanie jest wyśmienite. Licząc z dystrybutora komputer zaniża spalanie o ok. 0,2 - 0,3L / 100km
5,3
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 150KM 110kW
Trasa S-3 przy bardzo spokojnej jeździe 90-120 km/h wynik 4,1 l/100 km. Natomiast średnia na odcinku 49600 km ok 50 tys. km na komputerze pokładowym pokazuje ... 5,6 l /100km. Fot do wglądu Auto ma przejechane 155tys. km.
5,3
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 150KM 110kW
Trasa S-3 przy bardzo spokojnej jeździe 90-120 km/h wynik 4,1 l/100 km. Natomiast średnia na odcinku 49600 km ok 50 tys. km na komputerze pokładowym pokazuje ... 5,6 l /100km. Fot do wglądu Auto ma przejechane 155tys. km.

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Karoseria

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4