Szukaj

Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V Turbo 150KM 1999 Audi A4 1.8T Benzyna 150KM Xenon Tempomat Park...

7 900 PLN
Audi
A4
1999
benzynowy
150 KM
+48
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 1999
Przebieg 233 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 781 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor inny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi A4 1.8T Benzyna 150KM Xenon Tempomat Park...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
7,7 l/100 km
Długość
4 478 mm
Szerokość
1 733 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
93% 7%
11,0
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Auto posiadam statystycznie nie długo bo pół roku jednak w tym czasie zrobiłem już 8tyś km więc dorzucę swoją cegiełkę do raportu. Każde tankowanie od momentu zakupu wklepywane z licznikiem do aplikacji zliczającej więc nie są to obliczenia na oko. Jeżdżąc tylko w mieście pali średnio 13l przy dynamicznej jeździe bez zbędnego oszczędzania, przy ekonomicznej jeździe w mieście idzie zejść do 11l niżej to już na pograniczu opłacalności bo nie do tego kupuje się auto 150KM aby go mulić. W trasie bardzo dynamiczny jak i ekonomiczny przy tej mocy, spodziewałem się spalania rzędu 10l ale idzie zejść niżej i to wcale bez specjalnego oszczędzania na mocy. Dodam, że klima odpalona non stop na auto więc stąd pewnie litr do góry w każdym z wyników ale uważam, że od tego jest aby jej używać. Co do awarii to nie zanotowałem nic poważnego a wymiana aktualnych części należała do bardzo tanich więc eksploatacja poza paliwem nie jest wcale taka zła jak to mawiają
9,2
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Ja rowniez nie moge sie nadziwic skad wy ludzie bierzecie te spalanie ? w 4 osoby nad morze 8l lpg przy ~95km/h , miasto wroclaw (10l lpg srednio ) niechce tu obrazac nikogo ale jesli komus pali 16l ( oczywiscie moze palic tyle jak na autobanie depta sie do 200 ) to chyba czas na nauke: - hamowania silnikiem - dojazdu do swiatel na silniku z uwzglednieniem tego ze nie warto gazowac i za chwile deptac po hamulcu zeby stac 5 minut - na trasie w Polsce skakanie jak zajac jest kompletnym idiotyzmem... skoro dojezdza sie do szybkiego billa na swiatlach i stoicie dalej razem.. - pilowanie auta ktorym na codzien w normalnym trybie nie przekracza sie praktycznie 3 tys obrotow bo od 2 tys idzie jak smok to jakis absurd... jesli kupiliscie to auto by udowodnic komus na drodze swoje "panowanie" to chyba trzeba bylo kupic sobie S-ke podrasowac do 280 koni i mozna wtedy probowac sil.. jednoczesnie nie jeczac ze duzo pali :) bez jaj ludzie... to nowoczesna konstrukcja z przeplywka, lambda i cewkami... to w zyciu nie bedzie palic w miescie 16 chyba ze stoicie 3 godziny w centrum warszawy .. ale jak ktos tam mieszka to chyba zna juz objazdy ?
8,7
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Czytam tak sobie i czytam o spalaniu Audi 1,8T 150KM i się nadziwić nie mogę. Mam autko z końca 2000 roku i muszę powiedzieć że przy normalnej jezdzie po mieście pali mi jak zegareczek pomiędzy 10,5 a 11,5 litra benzyny. Nie jestem fanatykiem jazdy z pedałem w podłodze, ale czasami używam też całych 150 koników. Wyrosłem już ze ścigania się spod świateł i nie stanowi dla mnie hańby jak pierwszy ruszy Cinquecento. Nie przeciągam na biegach, hamuję silnikiem i tankuję na porządnych stacjach. Ponadto cały czas i w lecie i w zimie pracuje klimatronik, co nie zmniejsza przecież zużycia paliwa. Rekord in-plus to spalanie 9,25 w mieście! Żeby nie było ściemy to dodam że jeżdżę nim na co dzień po najbardziej zatłoczonym mieście w Polsce - Warszawie.

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4