Szukaj

Audi A4 B6 Avant 1.6 i 102KM 2002 Audi A4 1.6, Klima, Klimatronic,ALU, El. szyby

5 999 PLN
Audi
A4
2002
benzynowy
102 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2002
Przebieg 271 061 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 102 KM
Pojemność silnika 1 595 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Alufelgi, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi A4 1.6, Klima, Klimatronic,ALU, El. szyby

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
186 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,2 s
Średnie spalanie
7,8 l/100 km
Długość
4 544 mm
Szerokość
1 766 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
87% 13%
9,2
Audi A4 B6
Avant 1.6 i 102KM 75kW
ZALETA: najważniejszą zaletą tego silnika to niskie koszty za przejechanie 100km na LPG (najczęściej średnio wychodzi mi spalanie LPG 8,7 litra, a niekiedy wychodzi ok 9,3 litra - jazda w umiarkowanym tempie 70% trasa, 30% miasto). Zbiornik gazu zamontowany w miejscu koła zapasowego o wielkości nominalnej 72 litry, a fizycznie wchodzi 64 litry LPG - zasięg auta na pełnym zbiorniku LPG ponad 700 km. Przed przerobieniem auta na LPG spalanie wychodziło 6,4 litra benzyny na 100 km podczas ekonomicznej jazdy w trasie do prędkości 100km/h. WADY: silnik ma mało mocy, przyspieszanie słabe, pierwsze biegi są krótkie jak w dieslu. Prędkość na trasie dla tego silnika to ok 130km/h, powyżej tej prędkości silnik już ciężej pracuje. UWAGI TECHNICZNE DO SILNIKA: rozmieszczenie podzespołów silnika w bardzo niewygodnych miejscach, utrudniony dostęp do świec zapłonowych, cewka zapłonowa wymaga częstej wymiany (ok 100tyś km) i też jest zlokalizowana w małodostępnym miejscu, przepływomierz wymaga regularnego czyszczenia ale to wada wszystkich silników które ponownie przepalają część swoich spalin. Auto przerobione na LPG przy przebiegu 155tyś km, w tym czasie padła cewka zapłonowa, silnik brał małą ilość oleju silnikowego ok 1 litr na 15tyś km. Auto przy przebiegu 220tyś km miało wymieniane uszczelniacze zaworów bo na jednym zaworze uszkodził się uszczelniacz i silnik nie miał mocy i wyrzucał ok 5 litrów oleju silnikowego na 15tyś km. Po wymianie wszystkich uszczelniaczy zaworowych silnik ponownie nie bierze oleju silnikowego. Zawieszenie przednie wielowahaczowe wymienione przy przebiegu około 220tyś km, zawieszenie wygodne nieporównywalnie komfortowe do tradycyjnych zawieszeń stosowanych np. w skodach octawiach młodszych o ok 10 lat. Auto dobrze prowadzi się w zakrętach (w porównaniu z konkurentami) - może to zasługa tego że nisko się siedzi w aucie i na długich dystansach jazdy (powyżej 3 godzin jazdy) jest się bardziej zmęczonym od innych siedzień w autach gdzie wysoko się siedziało. Auto jest małe i ma mały bagażnik. Silnik i auto dla osób które chcą tanio jeździć, a nie wymagają dynamicznej jazdy od auta. Auto niepopularne wśród złodziei - można zostawiać w różnych miejscach (nie to co użytkownicy toyot), auta nie szkoda o porysowania bo już ma swoje miejskie rysy.
9,0
Audi A4 B6
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Opony 235 45 17 i 10 litrów w mieście musi być chociaż nie mam ciężkiej nogi
9,0
Audi A4 B6
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Opony 235 45 17 i 10 litrów w mieście musi być chociaż nie mam ciężkiej nogi

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A4