Szukaj

Audi A2 1.4 16V 75KM 2004 Audi A2 1.4, 1. Właściciel, Klima, Klimatronic

6 999 PLN
Audi
A2
2004
benzynowy
75 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2004
Przebieg 221 120 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Audi A2 1.4, 1. Właściciel, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
173 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,3 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
3 826 mm
Szerokość
1 673 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
6,1
Audi A2
Hatchback 5d 1.4 16V 75KM 55kW
Audi w naszym posiadaniu już 6 miesięcy, Ogolnie bardzo oszczędne i bezawaryjne. Dzisiaj bardzo miło mnie zaskoczyło na trasie Płock-Warszawa-Płock. Auto zatankowane na tej samej stacji po sam korek przed podróżą i po powrocie. Wyszło 250km w obie strony prędkość od 80 do 100km trasa trochę autostrady i dróg bocznych, w Warszawie trochę korków bo trafiliśmy na godziny szczytu byliśmy około 16tej. Po powrocie tankowanie po sam korek i weszło 14.2L benzyny na 250km czyli spalanie 5.7L/100km. W cyklu mieszanym zalewamy auto po sam korek i robimy na tym 600km czyli jakieś 35 litrów w baku. Opony zimowe 205/40/17
8,3
Liczba komentarzy: 1
Audi A2
Hatchback 5d 1.4 16V 75KM 55kW
Audi posiadam już trzy lata, gaz założyłem zaraz po kupnie przy przebiegu 170 tys. Na obecną chwilę przejechane na gazie jest 50 tys - brak jakiejkolwiek awarii instalacji gazowej (nie licząc standardowej wymiany filtrów). Przeważnie przemieszczam się tym autkiem do pracy. Trasa 22km w miejskich korkach. Często przejechanie tej trasy zajmuje 50-60 min w drodze powrotnej. Rano dużo lepiej, max 35 min. Tak więc średnia prędkość wskazuje, że więcej stoję niż jadę. Klimy nie oszczędzam. Przy tej pojemności i mocy silnika gdy klimatyzacja pracuje, niestety trzeba mocno deptać aby nie wąchać spalin. Z reguły więcej wyprzedzam niż jestem wyprzedzany - jeżdżę w miarę dynamicznie. Mimo wszystko nie spaliłem więcej jak 9,5 l. mierząc od tankowania do tankowania. Przeważnie wchodzi 32 l przy przejechanych 370 km. W trasę mam większe auto ale w tym roku na wakacje wybraliśmy się Audi. Samochód załadowany po sufit, z włączoną non stop klimatyzacją, spalił 7,4 l. Kluczem do sukcesu była jazda z prędkością max 100 km/godz. Myślę, że bardzo oszczędni spokojnie powinni zejść poniżej 7 l. Gaz tankuje na markowych stacjach - w tym temacie nie warto oszczędzać.
6,5
Audi A2
Hatchback 5d 1.4 16V 75KM 55kW
W trasy jeździmy zawsze w 2 osoby z bagażami i wtedy spalanie jest najmniejsze, 5,7-6 litrów (100-120km/h). Po mieście około 8l. Nie jest to rewelacyjny wynik, spodziewałem się niższego choć przyznaję auto kusi do dynamicznej jazdy i właśnie tak po mieście jeździmy... Auto kupiliśmy bardzo zajeżdżone i włożyliśmy fortunę w doprowadzenie go do właściwego stanu. Uprzedzam że ciężko znaleźć ten samochód w dobrym stanie bo właściciele pozbywają się go tylko kiedy jest już zamęczony. Auta w dobrym stanie trzymają absurdalne ceny jak na auta z tego roku. Części do silnika i zawieszenia są ogólnodostępne i w przeciętnych cenach (technologia vw polo) ale elementy wyposażenia i wnętrza są rzadkością i jest ich mało na rynku wtórnym i są stosunkowo drogie. Reasumując auto w dobrym stanie będzie tanie w eksploatacji, zajeżdżone (nawet takie jest droższe od innych aut z tego orcznika!) albo dojeździmy do końca bez inwestycji albo wsadzimy w nie 8 tyś zł jak ja żeby uratować klasyka i mieć z niego masę frajdy. Według mnie auto dla osób szukających czegoś niezwykłego ale świadomych ceny auta. Za te pieniądze można mieć o wiele młodsze auto ale na pewno nie przyniesie tylu dobrych emocji.

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A2