Szukaj

Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 2012 Alfa Romeo Giulietta 1.4BLPG 163 Ps AUTOMAT LE...

38 900 PLN
Alfa Romeo
Giulietta Nuova
2012
benzynowy z lpg
170 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2012
Przebieg 129 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 368 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Tempomat

Informacje o samochodzie

Alfa Romeo Giulietta 1.4BLPG 163 Ps AUTOMAT LE...

9,8
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Autem zrobione ponad 30tys. Minimalne zrobione na trasie Polkowice- Warszawa (przez 94) prędkość 90-92 na tempomacie, zrobione typowo na rekord. Normalnie autko wozi mnie do pracy, więc miasto/ trasa 20/80 i średnio 8l wychodzi. Maks zrobiony na trasie Polkowice-Berlin ( jazda wyścigowa, na chwilę osiągnięte 245km/h reszta trasy poniżej 200). Bardzo przyjemny silnik i skrzynia przy 90km/h lekko ponad 2000obr. Silnik cichy, chyba że się go prowokuję, 170KM dziwi większość kierowców zwłaszcza w trybie dynamic.
7,0
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Mam przejechane 10 tys. km. i średnia z tego to 7.3 l/100. Opony 16" 205/55, praktycznie non stop klima. Dane jakie podaje w zakresie średnich spalań - obliczenia z dystrybutora. Minimalne spalanie - to około 320 km. odcinek przejechany baardzo spokojnie (wiecie - matkę wiozłem)dane wg. komputera. Co do spalania - jak w większości turbodoładowanych silników benzynowych, spalanie podawane przez producenta (wg. norm europejskich) raczej można włożyć między bajki. 1. Podawane dla cyklu pozamiejskiego 4,6 l/100 jest kompletną niemożliwością - jadąc odcinki przepisowo i nic nie wyprzedzając poza PKSami - możliwe pewnie jest zejść do 5,5 (to chwilowe spalanie przy 80 km/h na szóstce). Masakryczne jest, że krótkei biegi powodują, że na szóstce turbo zaczyna pracować już przy 100-110 km/h (2400 obrotów) i od tego momentu można zapomnieć o oszczędnościach. 2. Cykl mieszany podawany przez producenta to 5,8 - także bajka - moja średnia 7,3 to cykl mieszany, bo miasta w tym jest gdzieś 30% (no dobra jakby mniej łamać przepisy to może zeszłoby do tych 6,5-6,8). 3. Miasto wg. producenta 7,8. To jest możliwe do uzyskania ale pod warunkiem, że przemierza się w mieście ponad 20 minut i jednocześnie nie stanie się w żadnym korku. Ile jest w Polsce miast rozległych i niezakorkowanych? Tak do końca, nie ma co sarkać. Jakbym jeździł jak Skodziarz - to spalanie byłoby jak w Octavii. Nie jeżdżę, tym autem się nie daje. Ono chce nie chce jeździć spokojnie. Niestety ceną np. za przyjemność dwóch ostrych wyprzedzań kolumn tirów jest fakt, że tylko ta frajda potrafi zrujnować wyniki ecodrivingu z poprzednich 200 km. Turbo pije, turbo żyje.
7,4
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Daję doskonałe, może lekko na wyrost. Póki co odnieść mogę się tylko do spalania. Auto na gwarancji, do przeglądu jeszcze wiele kilometrów i masa czasu. Chociaż okresy między przeglądami są bardzo rozciągnięte, co 24 miesiące lub po 30 tys. km. Zastanawiam się czy nie pojechać wcześniej. Nie wyobrażam sobie przejechać dwóch zim na tym samym oleju. Wracając do spalania, w mieście można się zmieścić w 8 litrach, spokojna jazda w trasie nie powinna pochłonąć więcej niż 6,5 litra na 100 km, przy bardziej zdecydowanym korzystaniu z możliwości silnika i zawieszenia spokojnie wzrasta do 7,2-7,3 l na 100 km. Podane spalanie jest wyższe niż deklarował producent. Informacja katalogowa, że spalanie w trasie 5,3 jest z sufitu.

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Alfa Romeo Giulietta Nuova