Szukaj

Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4 T MultiAir, Salon Polska

34 999 PLN
Alfa Romeo
Giulietta Nuova
2011
benzynowy
170 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 128 508 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM
Pojemność silnika 1 368 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Bordowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Alfa Romeo Giulietta 1.4 T MultiAir, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,8 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 351 mm
Szerokość
1 798 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
9,8
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Autem zrobione ponad 30tys. Minimalne zrobione na trasie Polkowice- Warszawa (przez 94) prędkość 90-92 na tempomacie, zrobione typowo na rekord. Normalnie autko wozi mnie do pracy, więc miasto/ trasa 20/80 i średnio 8l wychodzi. Maks zrobiony na trasie Polkowice-Berlin ( jazda wyścigowa, na chwilę osiągnięte 245km/h reszta trasy poniżej 200). Bardzo przyjemny silnik i skrzynia przy 90km/h lekko ponad 2000obr. Silnik cichy, chyba że się go prowokuję, 170KM dziwi większość kierowców zwłaszcza w trybie dynamic.
7,0
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Mam przejechane 10 tys. km. i średnia z tego to 7.3 l/100. Opony 16" 205/55, praktycznie non stop klima. Dane jakie podaje w zakresie średnich spalań - obliczenia z dystrybutora. Minimalne spalanie - to około 320 km. odcinek przejechany baardzo spokojnie (wiecie - matkę wiozłem)dane wg. komputera. Co do spalania - jak w większości turbodoładowanych silników benzynowych, spalanie podawane przez producenta (wg. norm europejskich) raczej można włożyć między bajki. 1. Podawane dla cyklu pozamiejskiego 4,6 l/100 jest kompletną niemożliwością - jadąc odcinki przepisowo i nic nie wyprzedzając poza PKSami - możliwe pewnie jest zejść do 5,5 (to chwilowe spalanie przy 80 km/h na szóstce). Masakryczne jest, że krótkei biegi powodują, że na szóstce turbo zaczyna pracować już przy 100-110 km/h (2400 obrotów) i od tego momentu można zapomnieć o oszczędnościach. 2. Cykl mieszany podawany przez producenta to 5,8 - także bajka - moja średnia 7,3 to cykl mieszany, bo miasta w tym jest gdzieś 30% (no dobra jakby mniej łamać przepisy to może zeszłoby do tych 6,5-6,8). 3. Miasto wg. producenta 7,8. To jest możliwe do uzyskania ale pod warunkiem, że przemierza się w mieście ponad 20 minut i jednocześnie nie stanie się w żadnym korku. Ile jest w Polsce miast rozległych i niezakorkowanych? Tak do końca, nie ma co sarkać. Jakbym jeździł jak Skodziarz - to spalanie byłoby jak w Octavii. Nie jeżdżę, tym autem się nie daje. Ono chce nie chce jeździć spokojnie. Niestety ceną np. za przyjemność dwóch ostrych wyprzedzań kolumn tirów jest fakt, że tylko ta frajda potrafi zrujnować wyniki ecodrivingu z poprzednich 200 km. Turbo pije, turbo żyje.
7,4
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW
Daję doskonałe, może lekko na wyrost. Póki co odnieść mogę się tylko do spalania. Auto na gwarancji, do przeglądu jeszcze wiele kilometrów i masa czasu. Chociaż okresy między przeglądami są bardzo rozciągnięte, co 24 miesiące lub po 30 tys. km. Zastanawiam się czy nie pojechać wcześniej. Nie wyobrażam sobie przejechać dwóch zim na tym samym oleju. Wracając do spalania, w mieście można się zmieścić w 8 litrach, spokojna jazda w trasie nie powinna pochłonąć więcej niż 6,5 litra na 100 km, przy bardziej zdecydowanym korzystaniu z możliwości silnika i zawieszenia spokojnie wzrasta do 7,2-7,3 l na 100 km. Podane spalanie jest wyższe niż deklarował producent. Informacja katalogowa, że spalanie w trasie 5,3 jest z sufitu.

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Alfa Romeo Giulietta Nuova