Szukaj

Alfa Romeo Giulia II Sedan Facelifting 2023 2.0 GME Turbo 280KM 2024 Tributo Italiano 2.0 GME 280 KM AT8 AWD

229 900 PLN
Alfa Romeo
Giulia
2024
benzynowy
280 KM
Alfa Romeo Euromobil - Warszawa
Warszawa, Krasnobrodzka 5
Rocznik 2024
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Typ nadwozia suv
Kolor biały

Informacje o samochodzie

Numer oferty: WBN00008AR


Dodatkowe informacje:

Alfa Romeo GIULIA Tributo Italiano 2.0 GME 280 KM AT8 AWD automat

Lakier biały pastelowy - Alfa white + czarny dach 

Fotele sportowe obszyte czarną skórą naturalną z czerwonymi akcentami

Skrzynia biegów automatyczna AT8

Rok produkcji 2024, samochód objęty gwarancją na 2 lata bez limitu kilometrów. 

Cena katalogowa: 284 550 zł BRUTTO

Cena po rabacie: 229 900 zł BRUTTO

Najniższa cena z ostatnich 30 dni : 236 100zł BRUTTO

Oferta ważna z finansowaniem i ubezpieczeniem dealera.

Więcej informacji udzielimy telefonicznie: 667 071 781

WYPOSAŻENIE DODATKOWE W CENIE: 

0UX - Lakiet niemetalizowany biały - Alfa White + czarny dach

B2Y -  Pakiet Techno

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

03V - Podsufitka w kolorze czarnym
051 - Automatyczne włączanie drogowych świateł z czujnikiem zmierzchu
070 - Szyby tylne, boczne przyciemnione
0YP - Aktywny czujnik martwego pola
110 - Ogrzewane dysze przednich spryskiwaczy
136 - Elektryczna regulacja fotela kierowcy, 6-stopniowa z pamięcią ustawień
140 - Klimatyzacja automatyczna 2-strefowa
156 - Wykończenie wnętrza w aluminium
18Q - System Alfa DNA z wyborem stylu jazdy
195 - Dzielona 3-miejscowa, tylna kanapa w proporcji 40:20:40
19W - Klosze tylnych lamp w ciemnym wykończeniu
1D8 - Gałka automatycznej skrzyni biegów obszyta skórą
316 - Kamera cofania
321 - Koło kierownicy i gałka skrzyni biegów obszyte skórą techniczną
347 - Czujnik deszczu
396 - Maty podłogowe (przód/tył)
3CV - 19" Felgi aluminiowe Modale Dark - opony letnie o różnym rozmiarze Klasy B
3KJ - 12.3" wirtualny cyfrowy wyświetlacz zegarów TFT
3KL - Reflektory główne Full LED w technologii Matrix
410 - Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
41X - System ostrzegający o zmęczeniu kierowcy
44B - Powiększone tarcze i zaciski hamulcowe
452 - Fotele przednie podgrzewane
4CS - Aluminiowe nakładki na pedały
4H0 - Deska rozdzielcza obszyta skórą
4JF - System Audio Harman Kardon obejmujący 14 głośników w tym subwoofer
4TA - Zaciski hamulców lakierowane na czerwono
4WE - Łopatki w kolumnie kierownicy do zmiany biegów do skrzyni automatycznej
500 - Poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera
505 - Poduszki powietrzne przednie boczne
508 - Czujniki parkowania przednie i tylne
55B - System hamowania Autonomous Emergency Brake
57E - Zamek centralny sterowany pilotem
5BH - Przyciski sterowania radiem i telefonem na ramionach kierownicy
5F3 - Włoska flaga na lusterkach zewnętrznych
5FE - Ciemne podwójne końcówki rury wydechowej
5NH - Fotele sportowe skórzane czarne z czerwonymi akcentami
614 - Kurtyny powietrzne boczne
64L - Lusterka zewnętrzne elektrochromatyczne
693 - Nawiewy powietrza na tylną kanapę
6DZ - Tylny zderzak z dyfuzorem
6HQ - Naklejka Hallo Alfa Romeo na tylnej szybie z informacja o infolinii Alfa Romeo
6YL - Kołpaczki między śrubami w wykończeniu ciemnym
7XF - Elektryczna regulacja boków foteli w części biodrowej kierowcy
83Z - Zewnętrzne podświetlenie klamek drzwi
858 - Instrukcja obsługi w języku polskim
8EW - System Apple CarPlay/Android Auto
9YP - System Uconnect Nav z nawigacją fabryczną i z wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 8.8
CDE - 6-stopniowa elektryczna regulacja fotela pasażera
GTD - Podgrzewane składane lusterka zewnętrzne boczne
GX4 - System Keyless Entry - bezkluczykowe otwarcie przednich drzwi
JKJ - Automatyczne włączanie świateł mijania i drogowych
LAS - System utrzymywania pasa ruchu
LCA - Podświetlenie białe ledowe strefy stóp, wewnętrznych klamek drzwi
MFF - Przedni grill w kolorze ciemnym
MMR - Obramowania szyb w kolorze czarnym lakierowanym
NH3 - Tempomat adaptacyjny - ACC
NHS - Podgrzewane koło kierownicy
RDG - U-Connect Services, wbudowany moduł zarządzający aplikacją My Alfa
RFX - Ładowarka bezprzewodowa pod łokietnikiem
RS3 - Centralny tunel z 1 portem USB
RS9 - System DAB do odbioru cyfrowych stacji radiowych
RTK - U-Connect Services, aplikacja My Alfa
SDD - System zawieszenia dynamicznego Alfa Active Suspension
SJB - System rozpoznawania znaków drogowych TSR


Bezpieczeństwo:

Poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy, Poduszka powietrzna kierowcy, Przednie, boczne poduszki powietrzne, Kurtynowe poduszki powietrzne, System ISOFIX, ESP, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, ASR, Poduszki powietrzne boczne tylnego siedzenia, Ogranicznik prędkości, Aktywny tempomat, Immobilizer, Ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Alarm


Nadwozie:

19" felgi ze stopów metali lekkich, Tylne lampy w technologii LED, Przednie światła LED, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Przyciemniane szyby, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Lusterka zewnętrzne regulowane i składane elektrycznie, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą, Kierownica pokryta skórą, Podgrzewana kierownica, Skórzana tapicerka foteli, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera, Fotel kierowcy regulowany elektrycznie, Manetki zmiany biegów przy kole kierownicy, Gniazdo 12V


Technologia:

Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Kamera cofania, Przycisk Start/Stop, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Średnie spalanie
7,7 l/100 km
Długość
4 643 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
4,9
~Bartosz
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Auto wybitne . Pod względem prowadzenia - lepsza bajka. Idealne auto dla kierowcy - prowadząć czuje sie że auto słucha każdego ruchu rąk . Silnik reaguje w każdym zakresie obrotów . W trybie D - diabeł . Z 200 niskim kosztem można zrobic 300koni ... wtedy to diabeł wcielony . Jedyny minus to szybko zjada opony . Spalanie - cos ponizej 10l mozna wsadzic miedzy bajki - 10 l przy dynamicznej jezdzie jest zawsze (energiczne ruszanie z pod...
4,4
~Hrabia_Woland
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Wspaniałe auto. Już w czasie jazdy testowej wiedziałem, że to jest to. Normalnie chemia ;) Silnik, skrzynia, prowadzenie, wygląd, jakość wykończenia, na Giulie można patrzeć bez końca. Jedzie jak przyklejona do asfaltu, układ kierowniczy jest bardzo czuły i praktycznie nie ma luzu, jak ktoś wcześniej jeździł bardziej "komfortowo" zestrojonym samochodem to może się zdziwić, ale trzeba przywyknąć, potem to już refleksja jak można jeździć...
4,8
~d.alfa
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.2 JTD 180KM 132kW
Wg mojej opinii, Alfa Romeo Giulia to auto kompletne. W każdej wersji ma znakomicie zestrojone zawieszenie i układ kierowniczy, doskonale zaprojektowane wnętrze i wystarczająco mocne silniki. Giulia została zaprojektowana wspólnie przez inżynierów Maserati i Ferrari. To widać i "czuć". Tu jest bardzo zaawansowane, aluminiowe zawieszenie przednie i tylne, karbonowy wał napędowy, częściowo aluminiowe poszycie nadwozia. Wnętrze jest wykonane z...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Alfa Romeo Giulia