Szukaj

Alfa Romeo Giulia II 2018 Alfa Romeo Giulia 2018, 2.0L, TI, po gradobiciu

98 000 PLN
Alfa Romeo
Giulia
2018
benzynowy
280 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2018
Przebieg 62 820 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Alfa Romeo Giulia 2018, 2.0L, TI, po gradobiciu

4,9
~Bartosz
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Auto wybitne . Pod względem prowadzenia - lepsza bajka. Idealne auto dla kierowcy - prowadząć czuje sie że auto słucha każdego ruchu rąk . Silnik reaguje w każdym zakresie obrotów . W trybie D - diabeł . Z 200 niskim kosztem można zrobic 300koni ... wtedy to diabeł wcielony . Jedyny minus to szybko zjada opony . Spalanie - cos ponizej 10l mozna wsadzic miedzy bajki - 10 l przy dynamicznej jezdzie jest zawsze (energiczne ruszanie z pod...
4,4
~Hrabia_Woland
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 Turbo 200KM 147kW
Wspaniałe auto. Już w czasie jazdy testowej wiedziałem, że to jest to. Normalnie chemia ;) Silnik, skrzynia, prowadzenie, wygląd, jakość wykończenia, na Giulie można patrzeć bez końca. Jedzie jak przyklejona do asfaltu, układ kierowniczy jest bardzo czuły i praktycznie nie ma luzu, jak ktoś wcześniej jeździł bardziej "komfortowo" zestrojonym samochodem to może się zdziwić, ale trzeba przywyknąć, potem to już refleksja jak można jeździć...
4,8
~d.alfa
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.2 JTD 180KM 132kW
Wg mojej opinii, Alfa Romeo Giulia to auto kompletne. W każdej wersji ma znakomicie zestrojone zawieszenie i układ kierowniczy, doskonale zaprojektowane wnętrze i wystarczająco mocne silniki. Giulia została zaprojektowana wspólnie przez inżynierów Maserati i Ferrari. To widać i "czuć". Tu jest bardzo zaawansowane, aluminiowe zawieszenie przednie i tylne, karbonowy wał napędowy, częściowo aluminiowe poszycie nadwozia. Wnętrze jest wykonane z...

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Alfa Romeo przeprowadzone przez Euro NCAP.
Alfa Romeo Giulia