Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail III Terenowy dCi 130KM 96kW 2014-2015

Lata produkcji: 2014 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2014, trzecia generacja Nissana X-Trail. Zapowiedzią jego wprowadzenia na rynek, była, mająca miejsce dwa lata wcześniej, prezentacja prototypu o nazwie Hi-Cross Concept, którego design posłużył w wykreowaniu wersji produkcyjnej X-Traila trzeciej generacji. Przynosi ona pod względem stylistycznym rewolucyjne zmiany względem dwóch pierwszych generacji modelu, chociaż zauważalnymi są wpływy innych samochodów japońskiego producenta z tego segmentu: Patrol, Murano i Juke. Trzecia generacja Nissana X-Traila powstała na nowej platformie podłogowej CMF stworzonej w kooperacji z Renault. W USA Nissan X-Trail sprzedawany jest jako Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM (96 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 15,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 80 x 79,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Michalw
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
samochód użytkuję od pięciu lat. Kupiłem jako nowy z salonu i mogę państwu szczerze napisać iż przez ten okres czasu auto ani razu mnie nie zwiodło ( żadnych awarii ) Oczywiście ma swoje małe minusy jak źle spasowane elementy deski rozdzielczej które w skrajnych temperaturach trzeszczą, ale jako całość i ogólne wrażenia przez ten okres użytkowania mogę śmiało powiedzieć ze samochód był wart wydanych pieniędzy. Auto rodzinne ze sporą ilością miejsca. Napęd 4x4 już wielokrotnie uratował mnie z poważnych opresji, działa bardzo sprawnie. Poza tym auto pali na przyzwoitym poziomie i jest oszczędne. Jeżeli chodzi o moc silnika, to daje radę jednak przy dużym obciążeniu i wyprzedzaniu w trasie jednak trochę tej mocy brakuje. Reasumując jeżeli chodzi o mnie to następny również będzie X trail
4,5
~Jay Z
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Bardzo dobry samochód, póki co żadnych problemów. Tylko odwiedzam Orlen i myjnie. W terenie super, w mieście rewelacja, ale moim zdaniem zestaw kamer 360 jest obowiązkowy. Bałem się rozmiarów i kosztów. Naprawdę niepotrzebnie. Wygodna pozycja. Ruchome fotele przód i tył pozwalają załadować: dzieci wózki i bagaże. Spalanie jak w aucie kompaktowym, 170 na autostradzie ok 7,5-8 l/100 (ale cicho nie jest) Jadąc ok 100 na tempomacie na 6 biegu - spalanie poniżej 5 l/100. Średnio normalnie jeżdżąc - ok 6L. Najlepsze auto w swojej cenie - Xtrail - Made in Japan, pozostałe modele SUVów Nissana w tym Qashqai'a robią w GB. Zanim kupiłem jeździłem Sportage, ix35, RAV4, Tucson i X3. Wygrał X-trail. Nie wiem dlaczego jest mało popularny w Polsce. Jeśli ktoś szuka drewna, skór i poroża polecam Bentlay'a. Podsumowując, Najlepsze auto na polskie drogi dla rodziny i nie tylko. Myślę, że też mało będzie tracił na wartości przecież to SUV.
4,7
~misiek
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Witam! samochód kupiłem w wyprzedaży 2014r, po przetestowaniu Rav 4, Crv, Outlandera, Yet, Kuga wybór padł na Xtraila i napiszę, że nie żałuję. Obecnie trudno o opinię kierowców, a jedyna opinia na auto centrum jest nie wiedzieć czemu krzywdząca dla tego samochodu(ale to nie moja sprawa) wracając do tego samochodu to przestrzeń jest niesamowita jak i wyposażenie. W śrdoku cicho przyjemne wykończenie, dobre materiały, całkiem nieźle przypiesza w porównania do mojego porzedniego samochodu z silnikiem 2.0 diesel, moge smialo powiedziec, ze jest podobnie, rónież dużo lepiej dziłajaca skrzynia, Samochód jak najbardziej polecam. na pewno dodam więcej po przejechaniu wiekszej ilości kilometrów.
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail III Terenowy dCi 130KM 96kW 2014-2015
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Przy normalnej jeździe 70 trasa/30miasto 1000km auto spaliło średnio 6,3l\100km. Wskazania komputera 5,3, czyli komputer zaniżył dokładnie o 1l, kolejny dystans to 1032km i zalane 62,4l paliwa , wychodzi 6,06l/100km (podobne warunki 80trasa/20miasto), Wskazania komputera 5,1l, czyli komputer ponownie zaniża o 0,9 litra. Uważam że na tak duży samochód spalanie jest b. przyzwoite, dynamika również w zupełności wystarczy, można śmiało wyprzedzać 320nm naprawdę robi swoje (choć szału nie ma), W porównaniu do Toyoty RAV-4 czy Honda CR-V, Mazda CX-5 to auto wygrywa z kretesem jeżeli bierzemy pod jednostki wolnossące po ich stronie. Wyposażenie w nissanie również sporo bogatsze. Po 120 000km i 3,5 latach eksploatacji wymiany wymagała jedynie prawa poduszka podtrzymująca silnik (242zł) i akumulator przez używanie START-STOP(Dopada to wiele Nissanów bo w moim drugim JUKE również padł akumulator już po 2 latach!!!! Serwisy twierdzą że oczywiści jest to pierwszy taki przypadek w kraju :) skoro tak to czemu na zimę 2017/2018 jakoś nie mieli akumulatorów od ręki. Gwarancja się skończyła akumulator jest nowy, więc system wyłączony bo nie widzi mi się wydawanie 600zł za zaoszczędzenie 27kg/CO2 bo po takiej liości bateria przestała działać........Generalnie fajne auto rodzinne, dużo przestrzeni, dobra sztywność zawieszenia, robi wrażenie na drodze i rodzinie. To co mnie jednak wkurza to: B słabe radio FM( DRAMAT), twarde skórzane fotele( nie to co w honda czy audi), czujniki parkowania działają praktycznie w ostatniej chwili(nic nie daje zmiana zakresu), auto pow 110km zaczyna robić się głośne ;((, krótkie przełożenia biegu I i II przez co sprint do setki jest wolniejszy....
6,7
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Średnie spalanie przy dynamicznej jeździe mieszanej 6,5 l/100. Autostrada 150 - 8.0, Miasto ok. 7.5
5,1
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Niskie zużycie paliwa i przeglądy co 30kkm. Optymalne dla zastosowań zawodowych.
Nissan X-Trail III Terenowy