Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail III Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW 2016-2017

Lata produkcji: 2016 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2014, trzecia generacja Nissana X-Trail. Zapowiedzią jego wprowadzenia na rynek, była, mająca miejsce dwa lata wcześniej, prezentacja prototypu o nazwie Hi-Cross Concept, którego design posłużył w wykreowaniu wersji produkcyjnej X-Traila trzeciej generacji. Przynosi ona pod względem stylistycznym rewolucyjne zmiany względem dwóch pierwszych generacji modelu, chociaż zauważalnymi są wpływy innych samochodów japońskiego producenta z tego segmentu: Patrol, Murano i Juke. Trzecia generacja Nissana X-Traila powstała na nowej platformie podłogowej CMF stworzonej w kooperacji z Renault. W USA Nissan X-Trail sprzedawany jest jako Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 3650 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,7
~Bartosz Pawłowski
Nissan X-Trail III
Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW
Największa wada tego auta to wyciszenie! Jest głośny jak zwykły blaszak! Prawdopodobnie materiałów wygłuszających brak. Zewnątrz - blacha papierowa (przy prędkościach autostradowych maska tak się trzęsie jakby chciała wyskoczyć), lakier niskiej jakości (po roku jazdy jest pełen odprysków i rys), środek niedopracowany (mało schowków, niska jakość materiałów - dużo twardego plastiku, bardzo słaba nawigacja), tylko 6 poduszek powietrznych. Trakcja tylko średnia pomimo dobrego napędu na 4 koła. Samochód bardzo drogi w zakupie, a jakość i rozwiązania w żaden sposób tej ceny nie odzwierciedlają. Serwis również słabiutki. Nie polecam!
4,7
~widelec34
Nissan X-Trail III
Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW
Mam juz drugi egzemplarz tego modelu czyli po liftingu 2017 xtronic 4x4 tekna pierwszy mi zwineli, nie wiem dlaczego opinie o słabym wyciszeniu takie słabe, mi zupełnie nie przeszkadza, normalne rozmowy, słuchanie muzyki itp. nawet przy otwartym dachu panoramicznym, na drodze przy 150-170 trzyma się jak przyklejony, dynamika w mieście jak i w trasie ok, jestem zadowolony.
4,1
~Olkolek
Nissan X-Trail III
Terenowy 2.0 dCi 177KM 130kW
Osoby, które kupują X-Traila powinny wiedzieć, że nie jest to auto na autostradę, nie jest to też osobówka i nie jest to samochód do miasta. Jeżeli zdajesz sobie z tego sprawę to będziesz zadowolony/zadowolona.
Nissan X-Trail III Terenowy