Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail III Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2014, trzecia generacja Nissana X-Trail. Zapowiedzią jego wprowadzenia na rynek, była, mająca miejsce dwa lata wcześniej, prezentacja prototypu o nazwie Hi-Cross Concept, którego design posłużył w wykreowaniu wersji produkcyjnej X-Traila trzeciej generacji. Przynosi ona pod względem stylistycznym rewolucyjne zmiany względem dwóch pierwszych generacji modelu, chociaż zauważalnymi są wpływy innych samochodów japońskiego producenta z tego segmentu: Patrol, Murano i Juke. Trzecia generacja Nissana X-Traila powstała na nowej platformie podłogowej CMF stworzonej w kooperacji z Renault. W USA Nissan X-Trail sprzedawany jest jako Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1618 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 2000-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,7 x 81,1 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,9
~Adam
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Zanim go kupiłem, testowałem kilka z tego segmentu oprócz trójki z niemiec. Volvem XC60 jeździło mi się najlepiej, ale ze względu na cenę go odrzuciłem. X-Trail - duża przestrzeń wewnątrz, wygodne fotele, nic nie skrzypi, łatwo się parkuje, wygodny w trasie. Silnik benzynowy daje radę. Po przejechaniu 500km na jeden raz zero uczucia zmęczenia, przy wyższych prędkościach faktycznie głośno, szczególnie z tyłu, ale w tym segmencie to chyba norma. Ogólnie polecam. Minusem auta jest beznadziejna nawigacja. Przejechałem nim 44300 km.
4,9
~Marcin
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Szukaliśmy przestronnego samochodu i w swojej klasie jest olbrzymem mazda i toyota muszą się schować. Żadnych problemów silnik fajnie się zbiera redukuje super przy 120 na czwarty bieg i ciśnie naprawdę dobrze jak na swoje gabaryty i ciężar. Zauważcie że w swojej klasie jest najszybszy jasne 2.0 i około 200 KM było by idealne ale naprawdę porównajcie go z innymi osiągami wypada najlepiej. Super przestronny i funkcjonalny z pełnym wyposażeniem napewno kupił bym jeszcze raz.
2,7
~jarek1012
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Pomimo,że auto Made in Japan, to widać rękę francuzkiego księgowego. Materiały wykończeniowe przeciętne. Trwałość mechaniczna- tragiczna. Od nowości nie czuć tych ponad 160KM. Auto strasznie mułowate. Przy 70000 padło sprzęgło! Aktualnie, auto u mechanika. Przy 87000 km padła turbina!! Jakość rodem z PRL.
Nissan X-Trail III Terenowy