Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW 2017-2019

Lata produkcji: 2017 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2014, trzecia generacja Nissana X-Trail. Zapowiedzią jego wprowadzenia na rynek, była, mająca miejsce dwa lata wcześniej, prezentacja prototypu o nazwie Hi-Cross Concept, którego design posłużył w wykreowaniu wersji produkcyjnej X-Traila trzeciej generacji. Przynosi ona pod względem stylistycznym rewolucyjne zmiany względem dwóch pierwszych generacji modelu, chociaż zauważalnymi są wpływy innych samochodów japońskiego producenta z tego segmentu: Patrol, Murano i Juke. Trzecia generacja Nissana X-Traila powstała na nowej platformie podłogowej CMF stworzonej w kooperacji z Renault. W USA Nissan X-Trail sprzedawany jest jako Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM (130 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 15,6 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Ergonomia + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Michał
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Bardzo praktyczny pojazd do przemieszczania się po wszelkiego rodzaju drogach, do miasta, na bezdroża i autostrady. Szczególnie dla osób aktywnych. Atrakcyjny w zakresie ceny w stosunku do innych pojazdów typu SUV, bardzo bogate wyposażenie pojazdu w wersja Tekna - wystarczające do codziennej eksploatacji nawet dla wymagających - jeżeli nie porównujemy do klasy premium. Można bez problemu zjechać z drogi utwardzonej, wystarczające napędy 4x4 z możliwością wyłączenia, według mnie szkoda tego pojazdu do prawdziwego offroad-u.
4,7
~Strazak
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Jest to mój drugi XTRAIL. Wcześniej był z 2009 2.0dci 150km 4x4. Poprzedni był dla mnie na tyle dobry że decyzja o kolejnym była automatyczna. Oczywiście zrobiłem rozeznanie i pomimo wad decyzja na zakup następnego nawet mnie nie zaskoczyła. Opinie wystawie porownojac do porzrzednika. Zawieszenie jest lepsze. System Cruise chassis jest odczuwalne. Przy większych prędkościach samochód wyraźnie sztywnieje przez co prowadzi się pewniej. Poprzednik był jak ponton. W terenie (nieutwardzone drogi leśne i polne) sprawuje się doskonale. Na nasze ulubione wycieczki nad rzekę jest idealny. Wnętrze auta bardzo komfortowe cichsze od poprzednika. Mam świadomość że samochód z 2009 a 2017 to przepaść ale tak będę porównywał. Na plus regulacja tylnej kanapy. Na codzień kanapa jest przesunięta do tyłu dzięki czemu dzieciaki mają więcej miejsca. Jak będzie trzeba to się przesunie i też będzie ok. Tutaj niestety przyznam że w poprzednim modelu bagaznik był lepszy. Większy i bardziej funkcjonalny. W nowym modelu nie ma szuflad i to jest wielki minus szkoda.jest drugie dno ale przy załadowanym bagażniku nie da się dostać do szpargalow tam schowanych. Bryła samochodu się zmieniła więc bagaznik jest mniejszy ale nadal pomiesci wakacje bagaże rodziny 2+2. Następnym minusem jest rozwiązanie z progami, które nie są schowane pod drzwiami. W poprzednim modelu tak było i wydaje mi się że w SUV-ach to powinien być standard. Silnik jest ok i to z jego powodu decyzja o zakupie ponownie X-traila. Nowy jest mocniejszy i wyraźnie to czuć. O bajerach nie będę się rozpisywał bo nie o to w tych opiniach chodzi. Brakuje fabrycznej zmieniarki w poprzednim modelu była na 6cd i brakuje schowka na desce na podszybiu. Tak jak pisałem prowadzi się bardzo dobrze dzięki usztywnia emu zawieszeniu i przy miejskich prędkościach jest naprawdę komfortowy. Światła są naprawdę dobre i ciekawie adaptują się do tego co się dzieje na drodze. Poprzedni model miałem 5lat zobaczymy, jalestem zadowolony i pomimo pewnych różnic jest to nadal fajny samochód. Kiedyś zasmakowałem SUV-a i uważam że poczucie bezpieczeństwa w samochodach tego typu jest naprawdę wysokie. Dla nas jest to typowy stereotypowy wielki samochód do wożenia dzieci i ładnego prezentowania się. Taki ma być SUV i taki jest.
3,0
~Wacław
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Moja opinia powstała po 3 dniach jazd testowych przed zakupem. Oprócz znanych mi przed testami wad jak słaby system audio i nawigacja , niewygodne wysoko zamontowane fotel tylnie doszło coś co mnie totalnie zaskoczyło. Jest to silnik 2.0dci który przenosi wibracje do kabiny łącznie z pedałem gazu. Sam hałas silnika dla obrotów pow. 2 tyś też jest trudny do wytrzymania . Tym samochodem nie da się poruszać po autostradach , zamontowany subwoofer nie pomoże zagłuszyć tego hałasu . Pytanie - dla kogo i dla jakich prędkości zaprojektowano ten samochód ? Jednocześnie ostrzegam że inwestycja w samodzielne wygłuszenie silnika może być mało skuteczna , zawsze pozostają wibracje . Zresztą tymi zjawiskami powinien się zająć producent skoro testowana przeze mnie wersja Tekna kosztuje 160 tyś. Podsumowując - samochód być może dobry dla tych którzy są odporni na hałas lub do jazd lokalnych 50 km i prędkości 60-80km/h. Tłumaczenie NIssana ze to nie jest klasa premium i moje oczekiwania akustyczne są nadmierne pozostawiam bez komentarza .
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW 2017-2019
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,9
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Samochód spełnia moje wymagania. Duży i przestrzenny z dobrym silnikiem.. uważam, że silnik 2.0DCi to jedyne dobre rozwiązanie do tak dużego samochodu. Testowałem ten samochód o mocy 130KM i jest to zauważanie za mało jak na te gabaryty. Silnik diesla spełnia moje oczekiwania ... w trasie bardzo ekonomiczny przy spokojnej jeździe między-miastowej pali 6 litrów.. niestety w mieście 10 litrów ... co podnosi średni wynik spalania do 8.3 Litra... prawdopodobnie manualna skrzynia jest bardziej ekonomiczna bo tutaj czuć, że silnik trzyma obroty. Jeśli chodzi o głośność wewnątrz kabiny to hałas jest najbardziej dokuczliwy przy prędkościach 30-60km i przy zimnym silniku. Generalnie samochód wart swojej ceny. Jest trochę tańszy od hybrydy Toyoty i dużo tańszy od samochodów marki Mercedes, Audi, Bmw.. ze swoje strony Polecam !
8,5
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Auto w miare dynamiczne ale ma zwloke przy ruszaniu z miejsca jak to automat tego typu. Spalanie ok bo to tylko 2 litry pojemnosci przy takich gabarytach. Średnio wychodzi mi poniżej 9 litrow i zeby miec lepszy wynik to trzeba juz zamulac albo tylko trasa. Dobrze ze nie kupilem qashqaia jak chcialem na poczatku bo x-trail jest o niebo lepszy.
7,6
Nissan X-Trail III
Terenowy Facelifting 2.0 dCi 177KM 130kW
Nissan Xtrail 2.0 xtronic. Nigdy nie osiągnąłem wyników spalania deklarowanych przez producenta. Ale na trasie Białystok-Warszawa, temperatura ok 1 stopień, wiatr ok 3m/s z przód/prawo udało osiągnąć następujące wyniki (tempomat ustawiony na zadaną prędkość, licznik spalania wyzerowany, pomiar przez ok 5-10 minut) 90km/5.7 l 100km/6.0 l 110km/7.5 l 120km/8,1 l 130km/8.7 l 140km/9.5 l 150km/10.2 l
Nissan X-Trail III Terenowy Facelifting