Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail III Terenowy

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Debiutująca na rynku w roku 2014, trzecia generacja Nissana X-Trail. Zapowiedzią jego wprowadzenia na rynek, była, mająca miejsce dwa lata wcześniej, prezentacja prototypu o nazwie Hi-Cross Concept, którego design posłużył w wykreowaniu wersji produkcyjnej X-Traila trzeciej generacji. Przynosi ona pod względem stylistycznym rewolucyjne zmiany względem dwóch pierwszych generacji modelu, chociaż zauważalnymi są wpływy innych samochodów japońskiego producenta z tego segmentu: Patrol, Murano i Juke. Trzecia generacja Nissana X-Traila powstała na nowej platformie podłogowej CMF stworzonej w kooperacji z Renault. W USA Nissan X-Trail sprzedawany jest jako Rogue.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz

Nissan X-Trail III Terenowy – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4643 mm
Szerokość 1820 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2018 mm
Wysokość 1695 mm
Rozstaw osi 2706 mm
Rozstaw kół - przód 1575 mm
Rozstaw kół - tył 1575 mm
Zwis przedni 944 mm
Zwis tylny 993 mm
Prześwit 210 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 550 l
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(57%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Michalw
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
samochód użytkuję od pięciu lat. Kupiłem jako nowy z salonu i mogę państwu szczerze napisać iż przez ten okres czasu auto ani razu mnie nie zwiodło ( żadnych awarii ) Oczywiście ma swoje małe minusy jak źle spasowane elementy deski rozdzielczej które w skrajnych temperaturach trzeszczą, ale jako całość i ogólne wrażenia przez ten okres użytkowania mogę śmiało powiedzieć ze samochód był wart wydanych pieniędzy. Auto rodzinne ze sporą ilością miejsca. Napęd 4x4 już wielokrotnie uratował mnie z poważnych opresji, działa bardzo sprawnie. Poza tym auto pali na przyzwoitym poziomie i jest oszczędne. Jeżeli chodzi o moc silnika, to daje radę jednak przy dużym obciążeniu i wyprzedzaniu w trasie jednak trochę tej mocy brakuje. Reasumując jeżeli chodzi o mnie to następny również będzie X trail
4,0
~Kamil
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
Jeździłem wieloma samochodami, ale w tym jest coś co mnie ciągle irytuje. Niby wszystko OK, ale... zawsze jest coś. suma tych drobnostek in minus jest rekompensowana przez plusy - zawieszenie, włąśiwości terenowe, spalanie. Ale fakt, że są cały czas jest z tyłu glowy. Auto jest bardzo uniwersalne jeśli ktoś szuka duzego rodzinnego samochodu, które poradzi sobie w terenie, a przy tym bęzdi e oszczedne. Silnik zapewnia to co powinien dla takiego samochodu. Jeśli szukasz auta do miasta - to nie ten kierunek. Jeśli szukasz auta w trasy autostradowe - to nie ten kierunek.
4,5
~Jay Z
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Bardzo dobry samochód, póki co żadnych problemów. Tylko odwiedzam Orlen i myjnie. W terenie super, w mieście rewelacja, ale moim zdaniem zestaw kamer 360 jest obowiązkowy. Bałem się rozmiarów i kosztów. Naprawdę niepotrzebnie. Wygodna pozycja. Ruchome fotele przód i tył pozwalają załadować: dzieci wózki i bagaże. Spalanie jak w aucie kompaktowym, 170 na autostradzie ok 7,5-8 l/100 (ale cicho nie jest) Jadąc ok 100 na tempomacie na 6 biegu - spalanie poniżej 5 l/100. Średnio normalnie jeżdżąc - ok 6L. Najlepsze auto w swojej cenie - Xtrail - Made in Japan, pozostałe modele SUVów Nissana w tym Qashqai'a robią w GB. Zanim kupiłem jeździłem Sportage, ix35, RAV4, Tucson i X3. Wygrał X-trail. Nie wiem dlaczego jest mało popularny w Polsce. Jeśli ktoś szuka drewna, skór i poroża polecam Bentlay'a. Podsumowując, Najlepsze auto na polskie drogi dla rodziny i nie tylko. Myślę, że też mało będzie tracił na wartości przecież to SUV.
Średnie spalanie dla Nissan X-Trail III Terenowy
7,4
l/100 km
6,2 – 8,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Nissan X-Trail III
Terenowy dCi 130KM 96kW
Przy normalnej jeździe 70 trasa/30miasto 1000km auto spaliło średnio 6,3l\100km. Wskazania komputera 5,3, czyli komputer zaniżył dokładnie o 1l, kolejny dystans to 1032km i zalane 62,4l paliwa , wychodzi 6,06l/100km (podobne warunki 80trasa/20miasto), Wskazania komputera 5,1l, czyli komputer ponownie zaniża o 0,9 litra. Uważam że na tak duży samochód spalanie jest b. przyzwoite, dynamika również w zupełności wystarczy, można śmiało wyprzedzać 320nm naprawdę robi swoje (choć szału nie ma), W porównaniu do Toyoty RAV-4 czy Honda CR-V, Mazda CX-5 to auto wygrywa z kretesem jeżeli bierzemy pod jednostki wolnossące po ich stronie. Wyposażenie w nissanie również sporo bogatsze. Po 120 000km i 3,5 latach eksploatacji wymiany wymagała jedynie prawa poduszka podtrzymująca silnik (242zł) i akumulator przez używanie START-STOP(Dopada to wiele Nissanów bo w moim drugim JUKE również padł akumulator już po 2 latach!!!! Serwisy twierdzą że oczywiści jest to pierwszy taki przypadek w kraju :) skoro tak to czemu na zimę 2017/2018 jakoś nie mieli akumulatorów od ręki. Gwarancja się skończyła akumulator jest nowy, więc system wyłączony bo nie widzi mi się wydawanie 600zł za zaoszczędzenie 27kg/CO2 bo po takiej liości bateria przestała działać........Generalnie fajne auto rodzinne, dużo przestrzeni, dobra sztywność zawieszenia, robi wrażenie na drodze i rodzinie. To co mnie jednak wkurza to: B słabe radio FM( DRAMAT), twarde skórzane fotele( nie to co w honda czy audi), czujniki parkowania działają praktycznie w ostatniej chwili(nic nie daje zmiana zakresu), auto pow 110km zaczyna robić się głośne ;((, krótkie przełożenia biegu I i II przez co sprint do setki jest wolniejszy....
6,7
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 dCi 130KM 96kW
Witam! Wszystkim polecam zakup XTraila w silniku 1.6 dci. Poza walorami samego modelu silnik pozwala zapomniec o stacjach benzynowych czym poteguje przyjemnosc z jazdy. Testuje auto zaledwie od tygodnia i nie moge uwiezyc jakim idealnym kompromisem miedzy osiagami a ekomia jazdy jest ten silnik. Trasa krajowa 90km/h bez zadnych przeszkod- 5l. Autostrada 140km/h 3 osoby z pelnym bagaznikiem - 7.4l .Srednie spalanie z miasto/trasa ok 6.5l. Plusy: wygoda!, pakownosc, oszczedny silnik, latwosc parkowania Minusiki: nieco glosny silnik, isofixy w glebi siedzen, Auto godne polecenia!
7,3
Nissan X-Trail III
Terenowy 1.6 DIG-T 163KM 120kW
Mam go krótko i nic jeszcze przy nim nie robiłem. Spalanie jak na swoją wielkość bardzo zadowalające. Po 8 tyś. km komputer pokazuje średnio 8,3 l/100km . i tyle pali bez różnicy czy miasto czy autostrada . Spalanie zdecydowanie zmniejsza się na drogach z ograniczeniami do 90, 80 , 70 . Jadąć z Węgier 700 km drogami mieszanymi - przepisowo - osiągnąłem średnio 6l / 100 km. Ten samochód to ewenement w Nissanie . Qashqai i Juke z tym samym silnikiem palą więcej. Podobno Xtrail ma inne oprogramowanie silnika.
Nissan X-Trail III Terenowy