Szukaj

Informacje o Nissan X-Trail II 2.0 141KM 104kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Diesle bywają wredne, ale w wozie o terenowym posmaku mimo wszystko są nieuniknione. Dlaczego? Bo samo auto, napęd na wszystkie koła oraz inne dodatki trochę ważą i potrzebują momentu obrotowego, żeby jakoś ruszyć się z miejsca. A diesle go mają i wręcz podają na talerzu. 2.0 dCi ma 150 lub 173KM i śmiało można powiedzieć, że jest w sam raz do tego wozu, chodź w obu wariantach nie jest tak dynamiczny, jakby się mogło na początku wydawać. Fakt, turbodziurę czuć, lecz gdy już się wskoczy w odpowiedni zakres obrotomierza, to wóz nabiera lekkości, szczególnie powyżej 3000obr/mim. Sam motor jest dość cichy, ale drży i jest jednym z gatunków tych wrednych diesli – ma problemy z filtrem cząstek stałych. A to droga i upierdliwa rzecz. Motor benzynowy z kolei jest dużo mniej problematyczny – ma 2.0l i 140KM. Radzi sobie dość dobrze, ale nie dość, że trzeba go kręcić, żeby wóz się ruszył, to jeszcze jest słabszy od diesla. Jeździ mniej przyjemnie, ale za to przy zakupie więcej zostanie w kieszeni. Przy wyjeździe z serwisu również.
czytaj więcej
Powagosław
X-Trail wołał o zmiany już od paru lat i trudno nie zgodzić się z twierdzeniem, że przeprowadzono je racjonalnie. A efekty? Wciąż praktyczny, wciąż pakowny i może zabrać siódemkę ludzi. No i potrafi więcej od Qashqaia. ~Powagosław
Luzacjusz
No nie wiem. Poprzednie kanciaki miały u swojego kresu tyle uroku, co Tarnobrzeg w listopadzie. To fakt. Ale nowy X-Trail to jest designerskie przetwórstwo nienowych już pomysłów. Więc ciężko zachwycać się czymś, co już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 141 KM (104 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 4800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Nissan X-Trail II